Vitamin C Yang Sangat Murah, Jimat Dan Berkesan!!

12:36 PM

Salam sejahtera dan selamat beristirehat. Hari ni nak sambung lagi sedikit cerita tentang Vitamin C yang Murni pernah cerita Di Sini. Dan pengalaman macam mana Murni mula-mula jatuh cinta dengan Sustained Release Vitamin C Shaklee ni dulu. Harap2 kawan2 sudi membacanya..hihihihi 










Bermulanya Murni dengan Vitamin C Shaklee adalah diperkenalkan oleh adik ipar Murni sendiri..Penerangan yang amat ringkas tapi terperinci menggerakkan hati Murni untuk mencuba. Pertama, Murni sendiri selalu sangat diserang demam & selesema dan batuk sejak bekerja di hospital. Kedua, Vitamin C memang baagus untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cerah. Dan yang ketiga, Vitamin C ni bagus diamalkan untuk kesihatan yang menyeluruh juga.










Bila fikir-fikir pun harganya amat berbaloi berbanding dengan Vitamin C yang berada di pasaran. Kalau yang kat pasaran tu harga mungkin nampak belasan ringgit sahaja kalau jenama yyxxzz yang selalu dijual di farmasi. Hitung punya hitung hanya beberapa biji je kandungan didalam botol. Penggunaan pun tak sampai seminggu kot. So...saya kiralah balik kandungan Vitamin C Shaklee ni. Sebotol ada 180 biji didalam. Dan dalam sebotol tu tahan untuk makan 6 bulan. Terus ambil kalkulator untuk bandingkan perbezaan harga vitamin c yang jual kat pasaran hehehe. (saya ni jenis yang cerewet juga). Bila dah kira semua dan bandingkan, saya hanya perlu berbelanja hanya rm0.51sen je sehari untuk bekalkan Vitamin C kepada badan saya. Memang jimat dan berbaloi2 kan???










Alhamdulillah..Selepas sebulan lebih makan Vitamin C tersebut badan Murni rasa lain sangat. Dan masalah selsema, batuk & demam dah tak ada dah. Tidur malam pon lena jer.. Bangun pagi rasa segar bugar jer.. Kawan sekerja pon ada yang bertanya Murni loni nampak lain laa..Sihat & happy sokmo..Apa rahsianya???? Gembira sangat-sangat.Tak rugi saya melabur dengan sedikit wang untuk hasil yang terbaeekk!!!








Setiap kali kawan bertanya Murni tak cerita pon Murni makan Vitamin C Shaklee.. Tetapi bila selalu sangat tengok kawan2 ada yang selalu selsema, batuk & demam Murni pon cerita laa kebaikan Vitamin C ni pada tubuh kita. Nampaknya ramai pulak yang berminat. kebetulan bulan Disember haritu ada promosi Vitamin C & Vitamin E. Setelah bertanya pada adik ipar yang perkenalkan Vitamin C ni dia suggest supaya Murni Join sebagai seorang SID ( Shaklee Independant Distributor).













Inilah dua produk yang pertama-tama Murni jual sebagai SID ( Shaklee Independent Distributor ). Tak lain tak bukan Vitamin C & Vitamin E. Maknanya Murni bermula dengan Set Kecantikan laa sebab memang sinonim sangat gabungan Vitamin C & Vitamin E untuk kecantikan kulit. Disamping dapat kesihatan Murni pon dapat cantik..InshaAllah. Tetapi produk Shaklee pertama yang Murni makan adalah Omega-Guard & Garlic untuk Mengubati Penyakit Darah Tinggi Murni. Baca my 1st supplements. Alhamdulillah Syukur pada Allah Penyakit Darah Tinggi Murni pon dah sembuh..Terima kasih Shaklee..












Sampai sini dulu cerita Murni kali ini..Terima kasih banyak2 kernan sudi luangkan masa membaca entry Murni harini..Jika kawan2 berminat nak mencuba Vitamin C atau ape2 saje produk kesihatan dan kecantikan Shaklee boleh Hubungi Murni. InshaAllah murni akan bantu sedaya upaya..Assalamualaikum.  








Setiap pembelian dilaman ini,anda layak menerima
Jadual pengambilan vitamin
Tips eksklusif
konsultasi percuma berterusan






Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang