Saman Isteri Tak Cantik

11:33 AM

Algiers: Seorang pengantin lelaki menyaman isterinya sehari selepas mereka berkahwin kerana wanita itu tidak secantik seperti sebelum mereka melangsungkan perkahwinan. 






Lelaki berkenaan menuduh isterinya menipu dengan memakai mekap tebal. Lelaki itu memberitahu mahkamah di Algiers, dia terkejut apabila bangun pagi dan mendapati isterinya kelihatan hodoh sehingga dia tidak mengenalinya. 



Akhbar tempatan melaporkan, pengantin berkenaan bersumpah di mahkamah bahawa dia menyangka isterinya pencuri yang menceroboh masuk apartmennya.



“Pengantin lelaki itu memberitahu mahkamah, dia tidak mengenali isterinya selepas wanita itu membersihkan mekap di mukanya. Dia mendakwa tertipu kerana isterinya memakai mekap tebal untuk mencantikkan wajahnya sebelum mereka berkahwin. 

Artikel Menarik Yang Lain

8 ulasan

  1. hehehehehehhe..macam macam ragam manusia ni..

    ReplyDelete
  2. nilah jadinya bila nak kawin pilih pada rupa >.<

    ReplyDelete
  3. Ada gak orang camtu yer...

    ReplyDelete
  4. mcm kes kt china tu la...kuar ank x comey..laki dia saman bini...adeh

    ReplyDelete
  5. Macam nie punya org pun ada.. sabar je lah..

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang