S Pink Premium Pointer

Saman Isteri Tak Cantik

Algiers: Seorang pengantin lelaki menyaman isterinya sehari selepas mereka berkahwin kerana wanita itu tidak secantik seperti sebelum mereka melangsungkan perkahwinan. 






Lelaki berkenaan menuduh isterinya menipu dengan memakai mekap tebal. Lelaki itu memberitahu mahkamah di Algiers, dia terkejut apabila bangun pagi dan mendapati isterinya kelihatan hodoh sehingga dia tidak mengenalinya. 



Akhbar tempatan melaporkan, pengantin berkenaan bersumpah di mahkamah bahawa dia menyangka isterinya pencuri yang menceroboh masuk apartmennya.



“Pengantin lelaki itu memberitahu mahkamah, dia tidak mengenali isterinya selepas wanita itu membersihkan mekap di mukanya. Dia mendakwa tertipu kerana isterinya memakai mekap tebal untuk mencantikkan wajahnya sebelum mereka berkahwin. 
8 Komentar untuk "Saman Isteri Tak Cantik "

hehehehehehhe..macam macam ragam manusia ni..

nilah jadinya bila nak kawin pilih pada rupa >.<

mcm kes kt china tu la...kuar ank x comey..laki dia saman bini...adeh

Macam nie punya org pun ada.. sabar je lah..

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH