Bunga Nur Alysa Sophia

September 30, 2015

Mawar merah ni memang bunga kegemaran Nur Alysa Sophia..Hari2 dia petik bila balik sekolah..Tapi semalam punya la berposing..letak dekat telinga sambil suruh ibu ambik gambar..So layankan jer laa..Dah macam Mek Bunga pulak dia..hihihhi




Kebetulan kelmarin ada 2 kuntum yang sedang yang sedang mekar..sejak 2 menjak ni rajin betul dia berbunga..hihihi







Yang ni masih ada 3 lagi kudup..syok laa Alysa nanti dapat bunga lagi..

















"Ibu2..cepat ambik gambar Alysa pakai bunga ni"..Alahai dah pandai melawa dah anak ibu ini..















Artikel Menarik Yang Lain

14 ulasan

  1. kebetulan baju pun sama kaler ngan bunga tu..mmg comey anak dara sorg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih makcik El..nanti jumpa alysa lg ya..posing pkai bunga jg

      Delete
  2. Selayaknya mawar merah itu untuk kamu sayang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn kata anak..maknya pon suka..hihihi thanks

      Delete
  3. Comel la Alysa pakai bunga ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks uncle Zumal..comel nurun maknya laa kut..kikiki

      Delete
  4. cantik alysa! dah mcm cerita dedulu letak bunga tepi telinga.. hehehe.. husna suka mawar yg berbau.. sedap je..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks auntie husna, mawar ni memang wangi..tu laa dah mcm arwah Roseyatimah

      Delete
  5. hari hari Alysa petik ka ? ehehe.. kalo CT petik bunga mak mmg kena cubit la..

    ReplyDelete
  6. amboiiii habis dia tu. ihihihi. comel je perangai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi kemain yer dia.. dh pandaii melawa...hehehe

      Delete
  7. wahhh kt rumah pon tanam bunga ros.. wangi rumahh

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang