Percutian 4 Hari 3 Malam Ke Bangkok 2016 PERCUMA!!! Jom rebut sekarang!!!!

8:18 AM

Assalamualaikum..Apa Khabar semua?? Harini Murni sangat-sangat teruja untuk ceritakan yang semalam Murni mendapat surat dari Shaklee bersama dengan brochure tentang Star Asia Trip Ke Bangkok 2016 secara PERCUMA!!! Percutian 5 bintang selama 4 hari 3 malam tersebut adalah akan ditaja sepenuhnya oleh SHAKLEE kepada semua SID Shaklee yang layak..Best nya!!!







Berdebar-debar pulak  hati nak ceritakan kerana sepanjang 9 bulan Murni menyertai Shaklee inilah kali pertama Murni mendapat tawaran seperti ini walaupun Murni masih dikira masih baru lagi sebagai SID Shaklee Malaysia!!! Jadi Murni akan berusaha bersungguh2 untuk tidak melepaskan peluang ini. InshaAllah..Aamiiin!


Tapi percaya atau tidak… Kawan2 semua pon layak juga untuk mendapatkan trip percutian ini secara PERCUMA. Kerana syarat-syaratnya sangat mudah iaitu ahli yang baru berdaftar dalam bulan September ini juga layak/berpeluang untuk ke sana. Nanti Murni akan ceritakan selepas ini. Sebelum itu jom kita layan pengenalan kepada Kota Bangkok. (ambik mood dulu ya)






Bangkok, Ibu Negara Thailand, bandar yang sangat cantik. Keindahannya terserlah dengan dikelilingi sungai Chao Phraya, pasti romantik dinikmati keindahannya di waktu malam.

Menggabungkan konsep moden dan sejarah, anda pasti dapat semuanya di Kota Bangkok. Menjadi syurga membeli belah, anda boleh menikmati keseronokan membeli belah di pasar-pasar nya, di sungainya, mahupun di pusat membeli belah nya! Pasti teruja dengan pengalaman yang bakal anda rasai nanti. 

Pemandangan menikmati makanan di tepian sungai juga mengujakan, bukan?




Menarik kann boleh membeli belah dan merasai buah-buahan segar dan sayur sayuran segar dari peniaga-peniaga ini!





Bagi anda yang ingin merasai sendiri pengalaman ditaja sepenuhnya dari makan, penginapan dan duit poket sepanjang berada di Kota Bangkok, 4 hari 3 malam, anda tentu gembira dengan tawaran ini. Dalam keadaan ekonomi yang tidak stabil berapa stabil ini Murni berbangga dengan Shaklee kerana masih sudi untuk mengembirakan hati semua pengedar-pengedar barunya termasuklah Murni sendiri.






Tetapi sebelum itu Murni dan para SID baru mesti memenuhi dulu syarat-syarat dibawah sebelum dapat menyertai Trip ke Bangkok tu nanti. InshaAllah Murni akan cuba sedaya upaya untuk merealisasikan impian ini. Jika kawan2 pon berminat boleh juga turut serta bersama Murni supaya kita sama-sama akan ke Bangkok 2016 nanti.










Ini adalah salah satu cara Shaklee menghargai pengedar-pengedarnya yang berusaha, dan tidak pernah sama sekali memberhentikan kami dari syarikatnya walaupon kadang-kadang kami adalah pengedar yang tidak aktif. Terima kasih SHAKLEE!!!



Jom layan dulu sedikit Video "Shaklee Star Asia Trip Bangkok 2016"






Artikel Menarik Yang Lain

12 ulasan

  1. antara yang best bila join MLM ni ialah bonus yang dia bagi. tapi nak kena aktif...

    tu yang saya tak dapat kommit dulu bila join CNI...

    ReplyDelete
  2. uish.. good luck kak ~

    mana tau dapat ubati kesedihan ke Legoland..

    ReplyDelete
  3. Wahh menarik.. mga trus berjaya kak..

    ReplyDelete
  4. Wah untungnya kak murni tahniah ya semoga berjaya

    ReplyDelete
  5. Tahniah dan all the best yer ^-^

    ReplyDelete
  6. moga berjaya kak. moga dimurahkan rezeki lagi dan lagi. kira pun dah daftar ahli. tapi tak aktif je hihihihi

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang