Mengidam Burger dekat Rockstarz Burger Pulak !!

11:00 PM

Assalamualaikum dan selamat malam...



Sejak semakin membesar ni perut asyik lapar jer..

Tak boleh nak tidur pulak duk teringat nak makan burger..

Nasib baik encik suami dah tidur..

Kalau tak mesti dah start enjin kereta terus ke Restoran Rockstarz Burger..

Sabar-sabar la dulu naaa..

Tunggu Ahad 15hb 11 ni geng2 #Bloggerutaraofficial akan serang Restoran Rockstarz Burger ni secara berjemaah..

Nantikan kemunculan kami disana Ahad nanti..




Jommmm!!!!






Jom Jamu mata dulu...

Zasssss

v
v
v
v
v
v





















































Artikel Menarik Yang Lain

16 ulasan

  1. hahaaa buat kita lapar plak sis ='(
    salam perkenalan sis..

    smartiesmoo.blogspot.kr

    ReplyDelete
  2. aduhaiiii kak murni..tak tahan tengok lelehan cheese dia tua haaa..=D

    ReplyDelete
  3. Aduh...meleleh air liur...

    ReplyDelete
  4. sapa yang tak mengidam kalau tengok burger meleleh macam ni

    ReplyDelete
  5. sedapnyaa,ngidam burger malaysia,,burger dkt mesir ni rasa x samaaa dgn malaysia :'D

    ReplyDelete
  6. Wow weeeee..memang melelehhh chessee tu... mesti sedap :) Salam kenal n follow sini

    ReplyDelete
  7. apalah sedapnya burger ni... huu...

    ReplyDelete
  8. abislah geng2 #bloggerutara #bloggerutaraofficial jd terlajak boroi ahad ni hahahahaha

    ReplyDelete
  9. amboiii sedapppnya burger tu Murni.... nak jugakkk...hihi

    ReplyDelete
  10. teringat ingt beger kari tu. OMG sedihnyaaaaa huuuu

    ReplyDelete
  11. adus tengok la cheese sampai meleleh2.. isk takleh jadi ni..

    ReplyDelete
  12. meleleh air liur tgk burger tuhhhh hehehe

    ReplyDelete
  13. tak sabaq !!! see u there !

    ReplyDelete
  14. Aduhai.. meleleh air liur nengok kan berger nie..

    ReplyDelete
  15. ekin pun mengidam ni hahahaha

    ReplyDelete
  16. mengidam tp sbb jauh kena tahan..

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang