WW : ) Danish Buat Aper tu???

8:01 AM


Assalamualaikum..


Perkenalkan anak lelaki ambo..

Nama: Ahmad Danish Daniel Bin Mohd Neerush

Umur: 3 tahun 8 bulan.







Korang nampak tak apa dia buat???

Tak pernah2 buat perangai macam tu..

Terkejut Mokcik..hihihihi

Malam minggu lepas tengah2 syok tengok tv Danish mai duk ats riba..

Tiba2 dinyonyotnyer jari2 kaki dia..

Mujur dah mandi..kalau x memang kena panggg dah..

Alahai membuat betul anak teruna sorang ni..huhuhu

layannzzz...



Ralik jer 




semua masuk mulut..hihihi



Psst: Dulu2 masa anak kecik isap ibu jari kaki orang2 tua kata nak mintak adik..tp ni dah 5jari kaki masuk mulut ni maknanya aper pulak ya?? Jangan jawab mintak 'mak baru' sudaahh!! Punggah!!!



Artikel Menarik Yang Lain

17 ulasan

  1. dia mnta adik kmbr la tu kak..hihihi

    ReplyDelete
  2. tu dia aihh...ganaih ni

    ReplyDelete
  3. dah besar2 pun isap kaki ke ...adui la ..make sure bersih la ye .

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..mujur baru lps mandi..xtau ape ke pesen..1st time buat lagutu..hihihi

      Delete
  4. tak kan mintak adik sampai 5 kot? omaiiiiiii pitammmm kihkihkih

    ReplyDelete
  5. waalaikumussalam...yeah...nak dapat adik tu...katanya kembar 3...hehehehehe

    ReplyDelete
  6. mak baru teruih !

    kakkk ! kita naaakkkk !

    ReplyDelete
  7. Jangan di pang yer mokcik ^-^

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. dia dah ready da nak ada adik tu kak murni...

    ReplyDelete
  9. Mntak adik baru 5 orang....
    Hahaha
    Janji bukan mak baruuuuu sudahhh

    ReplyDelete
  10. Yayy nak bertambah sorang lagi la tu..=D

    ReplyDelete
  11. haaaa...mintak mak baru jenuh laaa

    ka memang kanak-kanak suka hisap jari kaki...

    ReplyDelete
  12. hahahha.. xpenah tau pon pasal tu.. habis lah kalau dpt mak baru

    ReplyDelete
  13. Mintak adik setahun seorang ckp la lima hihihihi

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang