S Pink Premium Pointer

WW : ) Danish Buat Aper tu???


Assalamualaikum..


Perkenalkan anak lelaki ambo..

Nama: Ahmad Danish Daniel Bin Mohd Neerush

Umur: 3 tahun 8 bulan.







Korang nampak tak apa dia buat???

Tak pernah2 buat perangai macam tu..

Terkejut Mokcik..hihihihi

Malam minggu lepas tengah2 syok tengok tv Danish mai duk ats riba..

Tiba2 dinyonyotnyer jari2 kaki dia..

Mujur dah mandi..kalau x memang kena panggg dah..

Alahai membuat betul anak teruna sorang ni..huhuhu

layannzzz...



Ralik jer 




semua masuk mulut..hihihi



Psst: Dulu2 masa anak kecik isap ibu jari kaki orang2 tua kata nak mintak adik..tp ni dah 5jari kaki masuk mulut ni maknanya aper pulak ya?? Jangan jawab mintak 'mak baru' sudaahh!! Punggah!!!



17 Komentar untuk "WW : ) Danish Buat Aper tu???"

dah besar2 pun isap kaki ke ...adui la ..make sure bersih la ye .

yup..mujur baru lps mandi..xtau ape ke pesen..1st time buat lagutu..hihihi

tak kan mintak adik sampai 5 kot? omaiiiiiii pitammmm kihkihkih

waalaikumussalam...yeah...nak dapat adik tu...katanya kembar 3...hehehehehe

mak baru teruih !

kakkk ! kita naaakkkk !

Hahaha.. dia dah ready da nak ada adik tu kak murni...

Mntak adik baru 5 orang....
Hahaha
Janji bukan mak baruuuuu sudahhh

Yayy nak bertambah sorang lagi la tu..=D

haaaa...mintak mak baru jenuh laaa

ka memang kanak-kanak suka hisap jari kaki...

hahahha.. xpenah tau pon pasal tu.. habis lah kalau dpt mak baru

Mintak adik setahun seorang ckp la lima hihihihi

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH