Review Tepung Ajaib Kek Coklat Lembab..Adun..Masak..Siap!!

1:52 PM



Assalamualaikum..apa aktiviti hujung minggu kawan2 semua???


Ist time buat kek coklat lembab


Hari ini Murni telah cuba buat kek coklat moist menggunakan Tepung Kek Ajaib. Sebenarnya ini kali pertama Murni buat kek coklat lembab ni. Alhamdulillah menjadi..



Tepung Ajaib Kek Coklat



Tak sangka..

Senang sangat-sangat kerana tak perlu nak sukat dah..

Jimat masa dan tak perlu basuh banyak pingan mangkok..

Yang tak pandai buat kek boleh buat sangat mudah kerana...

Ianya semudah A,B,C,D jer tau..



Dah siap sukat dan ikut A, B, C & D



Panduan masa untuk memasak hanya 35 minit (kukus) dan

bakar 50minit  suhu 150°c (oven)




panduan memasak ada di belakang pack


Pukul telur sampai kembang


campur bahan A & B


Bakar dalam Oven suhu 150°c selama 50minit


sudah masak


Cairkan coklat tuangkan kat atas pastu tabur coklat rice


Siap untuk dihidang (Alysa baru bangun tidor)


Sedaaaappp sangat!!


Sekali hadap dah nak habis separuh



Terima kasih kepada BME Enterprise http://www.bungamalam.com.


Untuk pembelian, Contact Eyda: 017-4597615









Artikel Menarik Yang Lain

20 ulasan

  1. mmg sekali hadap je pun
    ari tu iols buat pun abis sat ja..xdan nak tgu esok haha
    sedap kan..senang giler buat..xyah dah nak bubuh apa2..pukul telur ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya El..sedap dan moist walaupon bakar bukan kukus..nanti nak cuba kukus pulak

      Delete
  2. mmg sekali hadap je pun
    ari tu iols buat pun abis sat ja..xdan nak tgu esok haha
    sedap kan..senang giler buat..xyah dah nak bubuh apa2..pukul telur ja

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Alhamdulillah rezeki dapat cuba kek yang sedap dan mudah dibuat

      Delete
  4. aik ! kenapa dedua mengadap macam tu.. mesti tak sabar nak makan, tapi ibu suruh tunggu sat kan... haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe dua2 baru bangun tidur..terus sarapan kek

      Delete
  5. akak ! rindu nak baca akak pot pet pot pet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rindu ek..maaf laa sejak dua menjak ni bz sket..hehehe

      Delete
  6. Replies
    1. yup dah namanya tepung kek ajaib..memang ajaib laa

      Delete
  7. kan murni, mudah dan cepat gitu.. kanak2 pun boleh buat..

    ReplyDelete
  8. Sangat mudah hok xreti buat kek boleh buat kek hihihi

    ReplyDelete
  9. wahhhh..dapnyeee..nk order laa tepung tu..

    ReplyDelete
  10. sedapnya kek...terliur pulak...

    ReplyDelete
  11. Assalam murni,
    uols menang
    uols menang
    uols menang
    he3

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang