Danish tumbuh Bisul..Dugaan Awal Tahun Baru 2016

12:09 PM

Assalamualaikum Semua..

Macam mana dengan tahun baru 2016..Diharap semuanya best laa hendaknya..
Tetapi keluarga Murni awal2 tahun lagi dah ditimpa dugaan..Malam tahun baru encik suami demam kus kus..Firstday tahun baru Danish tumbuh bisul besar dekat dahi dan lepas tu demam..pastu malam tadi tiba2 Alysa pulak demam+selsema+batuk+lelah. Baru sehari jer dia pergi Pra-Sekolah dah demam..huhuhu..Dugaan dugaan dugaan..




Danish naik bisul


Alysa demam+selsema+batuk+lelah (nebuliser)


Danish tumbuh bisul


lepas picit buang darah + nanah boh ubat sapu


Ubat sapu


Danish redha jer abah balut kepala dia


tetap tersenyum walaupon sakit


Terpaksa balut sebab darah tak berhenti keluar


kena makan antibiotik


Alhamdulillah dah surut..

Diharap selepas ini semua anak2 ibu sihat walafiat semuanya..Aamiiin!!


Artikel Menarik Yang Lain

8 ulasan

  1. Dugaan sugguh Kak Murni.. Semoga Danish dan Alysa cepat sembuh dan kembali aktif..

    ReplyDelete
  2. Sabar ya, kak.. Semoga anak-anak akak cepat sembuh.. Aamiin.

    ReplyDelete
  3. Alahai keciannya kat depa.. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  4. allah kesiannya...pecah kan sendiri ke tu? adoiii bagai terasa sakit di kepala ha...

    ReplyDelete
  5. hero ibu kena kuat ehehe.. da ok ke kepala Danish tu ?

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sihat anak2 kak murni

    ReplyDelete
  7. dugaan nak kentalkan ibu tu. huuu. tapi danish tetap comelllll sangat!!!

    ReplyDelete
  8. sakit2 pun danish lasak lg.. hurm memang body cepat baik dr sakit.. hehee

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang