Koleksi River Island Handbag yang Sangat Cantik

12:41 PM


Assalamualaikum.. 



"Selamat Tahun Baru 2016 Semua.."

Alhamdulillah dalam Bulan January ni macam2 bonus dah masyuk kann?? Macam Murni ni dapat ler Annual Bonus dan  ASB Bonus jer..Opss lupa gaji bulan ni ada increment gak sedikit.. Banyak masyukk pon mesti banyak yang keluar. Tapi Murni dah cakap siap2 kat husband nak beli "something" as a reward for hard work in past year 2015. Ushar2 maka jumpa ler bag2 cantik Brand RIVER ISLAND ni..Nak tau cantik ke tak boleh tengok kat bawah..hehehe!
River Island Tote Bags


Tidak dinafikan, River Island merupakan salah satu jenama antarabangsa yang mungkin masih belum dikenali ramai oleh penggemar fesyen tempatan. Ini kerana masih tidak terdapat Butik River Island di pusat-pusat membeli-belah di seluruh Malaysia. Namun, bagi mereka yang sering mengikuti perkembangan fesyen antarabangsa, jenama ini bukanlah jenama yang asing atau masih baru. Malah, ia juga setanding dengan jenama-jenama hebat yang lain seperti Mango, Topshop dan seumpamanya. 



Seperti jenama-jenama yang lain juga, River Island Malaysia menawarkan pelbagai kelengkapan fesyen kepada lelaki dan wanita yang merangkumi koleksi pakaian, aksesori, kasut, dan pastinya beg tangan. Tahu apa yang lebih menarik? Koleksi barangan River Island ini juga kini boleh anda temui di portal online ZALORA Malaysia. Kini anda tidak perlu bersusah-payah ke luar negara untuk memiliki mana-mana koleksi barangan River Island dan miliki kesemuanya secara online. Di ZALORA, peluang anda untuk menemui koleksi River Island handbag seperti berikut;
Purses

Keep simple dan elegant dengan koleksi purses dari River Island yang boleh anda miliki dengan harga yang cukup berpatutan. 

Clutches

Temui juga aneka pilihan River Island Clutches yang pastinya memberikan penampilan glamour kepada anda. 

Sling Bags

Turut menawarkan barisan koleksi sling bags yang berkualiti dan praktikal. 

Tote Bags
Dan yang terakhir, pastikan anda tidak melepaskan peluang untuk memiliki seutas beg tote yang versatile untuk dijadikan beg harian anda.




Miliki bag jenama River Island anda di ZALORA dan nikmati perkhidmatan penghantaran percuma terus ke rumah anda tanpa perlu bersesak di lalulintas. Anda juga boleh memulangkan semula bag tersebut jika ada kecacatan dalam tempoh 30 hari selepas tarikh pembelian secara percuma. 

Jom 'shopping' di ZALORA. Anda hanya perlu klik2 pada gambar-gambar di atas untuk melihat pelbagai koleksi bag di website ZALORA. Jadikan ZALORA web rasmi "Online Shopping" anda. 

 Happy Shopping yaaa!!!







Artikel Menarik Yang Lain

5 ulasan

  1. Cantik-cantiknya.. Rambang mata...

    ReplyDelete
  2. uit RI da masuk Zalora ? pergh.. kat Malaysia xde kan butik dia ?

    ReplyDelete
  3. sakan shopping kak murni nanti ni

    ReplyDelete
  4. lama tak shopping zalora.. lawakan beg dlm tu

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang