S Pink Premium Pointer

Durian Runtuh untuk Raya | Nak Menipu Pon Agak2 laa..hahahaha


Assalamualaikum..


Santai2 pagi Sabtu ni dan check e-mail..Tetiba ternampak email ni dalam SPAM..Memang tau e-mail ni SPAM sajer..Tapi macam nak tergelak pulak bila baca...Ada pulak macm tu..Ingatkan nak dapat 2.6B tadi..Hahaha..Ape2 pon Murni nak pesan laa jugak kat sesiapa sajer yang pernah terima email atau mesej macam ni jangan mudah percaya..sekarang macam2 boleh jadi. Ramai sangat penipu.





Sebab kejadian macam ni pernah terjadi kepada kawan Mak Murni..dia habis berpuluh ribu kerana percaya ada saudagar kaya dari Arab yang kononnya nak hantarkan sebiji berlian bernilai 500K untuk dia ambil dekat Kastam Malaysia. Tapi sebelum dapat berlian itu dia terpaksa bayar dekat beberapa orang untuk dapatkan berlian itu..lepas bayar sana sini last2 tertipu..kesiannn!!! So sama2 kita beringat..hehehe





5 Komentar untuk "Durian Runtuh untuk Raya | Nak Menipu Pon Agak2 laa..hahahaha"

uih bahayanya. Org skrg nak duit sennag je tipu org. Ish! geram pula. hm. btw ain singgah isi tabung sis :)

byk spam gile2 mcm ni..iols malas nak amik tau..terus buang je..

zaman sekarang ramai org tipu org nak kaya kan.. hahhhaa...

elok beringat kan kak.. ada je orang2 yang naive yang tak mengerti pi percaya.. awareness kena spread. Burkina Faso tu pun tah kat mana.. doremifasolatidooo..

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH