S Pink Premium Pointer

Taska Alysa Tenggelam | Banjir Kilat di Pulau Pinang


Assalamualaikum..


Petang semalam 18-Julai hujan lebat melanda daerah Barat Daya Pulau Pinang. Masa Murni balik kerja pukul 4.30 hujan sangat lebat di Bayan Lepas. Jalan raya dipenuhi air..Mujur kereta Murni tak terperangkap. Pukul 5 masa Murni nak pergi ambik Alysa sekali lagi Murni terkejut bila tengok taska Alysa dipenuhi air. Mujur masa tu Murni pergi dengan husband. Jadi dia menjadi HERO laa semalam. Dukung Alysa dari sekolah sampai ke jalan besar..



 Taska Alysa



Bestnya Alysa abah dukong 

















Yeyy SELAMAT!!!


Lepas kami sampai tu ada van JPAM datang untuk bawa keluar budak2 sebab air masa tu dalam taska takat lutut husband. Risau gak para cikgu & ibu bapa. Lepas ambik anak2 singgah makan dulu..Hujan2 pon masih minum air berais..hihihihi







5 Komentar untuk "Taska Alysa Tenggelam | Banjir Kilat di Pulau Pinang"

bahayanye ni taska ttp ke ... sbb nk cuci taska kan ..

ibu nak jugak lettew kena dukung... hahaha

teruk jgk banjir ye.. tp xde masuk news pun ..

Teruknya banjir.. Abah jadi hero alysa tahniah

bila ritu mokcik share gambar ni..igtkan uncle mana lah yg pakai suar pendek dukung anak..ghupenya pokcik..fuhhh nasib pokcik x masuk paper..lau x mmg haru wasap kang hahahaha

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH