Allergic Venom Lebah kott!!

8:24 AM


Assalamualaikum..





Adoi stress..sejak pakai produk venom lebah tu muka naik jerawat batu besar2..dah la sakit denyut2 + gatal2. Mungkin kulit muka Murni tak tahan/alergik dengan venom lebah kot. Seumur hidup tak pernah naik jerawat batu yang keras gini. Dia macam ada ketul kat dalam dan tak keluar mata tunas macam jerawat biasa yang pernah naik. Kalau yang ada mata nanah tu senang jer kupicit keluar semua dah tak sakit dah. Ni sakit denyut2 + gatal2..sabor jer laaa






Ada kawan2 kata mungkin ini tindakbalas nak keluarkan toksik dalam kulit muka. Dan ada kawan juga suruh berhenti pakai. Dah seminggu stop pakai jerawat besar tu dah surut. Semalam gatal pakai balik..Nahh harini tiba2 muncul pulak dekat dahi..Tu laa sape suruh gatal pakai. Sebenarnya nak try tengok btul ke venom ni menyebabkan muka naik gunung berapi ni. Memang sah betul..Padan muka aku..hahaha


PSST!!!!

Ini cerita muka saya jer..kawan2 yang lain pakai elok jer. Sebenarnya ok jer pakai dia kulit muka jadi lembut. Tapi tu laa mungkin kulit muka Murni ALLERGIC dengan Venom Lebah ni. nak buat macam mana terpaksa laa simpan atau letgo kat sape2 yang nak..huhuhu

Artikel Menarik Yang Lain

6 ulasan

  1. mgkn juga tak sesuai dgn akk tu..

    ReplyDelete
  2. kekadang tak sesuai dengan kita.. kekadang sebab tindak balas.. ntah laa murni.. kalau eyda pun maunya stop..

    ReplyDelete
  3. tak sesuai laaa tu nasib nina xbeli lg

    ReplyDelete
  4. ooo...naik gunung berapi...x sesuai le tu

    ReplyDelete
  5. laaaaaa
    memola tadi dok hengat kena gigit lebah he3

    ReplyDelete
  6. baru niat nak beli... hahahahah tak jadi la.. muka ekin sensitif gak

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang