S Pink Premium Pointer

Tiqa & Tiqi si Bulus | Ahli Baru Keluarga Kami

Assalamualaikum..

Perkenalkan ahli baru keluarga kami. Tiqa & Tiqi (dua2 betina)..Usia mereka berdua ni baru 2bulan lebih..Keturunan Parsian Cat. Tempat lahir Kuala Terengganu..sekian...


Tiqa & Tiqi

Dua beradik ni Mil ambik dari Kuala Terengganu dan bawa Balik ke Kota Bharu seminggu sebelum Hari Raya Haji 2016. Jadi kami dari Penang balik beraya di Kota Bharu barulah kami bawa pulang dua beradik ni ke Penang. Ni pic Mak si bulus ni..hehehe







Persiapan kami ala kadar sajer..Husband dah beli siap2 cage & cat carrier.









 Mula2 jumpe..Kotor lagi sebab belom pernah mandi..Tggu balik penang baru bagi mandi. Dan nak bawa jumpe Veterinar..Alahai macam baby laa pulak..hehehe


Tiqi



Tiqa


 Betapa excitednya Alysa & Danish nak bela kucing..hehehe











16hb (Hari Malaysia) kami bertolak awal pagi ke Penang. Alhamdulillah dua beradik ni baik sangat. Mereka tidor jer sepanjang jalan. Sampai pertengahan jalan kami berhenti sekali bagi mereka makan dan poo pee. kami bawa siap2 tray pasir mereka. Tengahari kami sampai di Penang dengan selamat. 










Maka bermula laa episod kami membela 2 ekor bulus ni..Harap2 mereka membesar dengan sihat..Aamiiin!



13 Komentar untuk "Tiqa & Tiqi si Bulus | Ahli Baru Keluarga Kami"

amboi tiqa tiqi ok nama pun comel jugak
semoga tiqa tiqi seronok tggl ngan mami n papa baru ok
alysa ngan danish jaga elok2 adik baru uols tu orite haha
tiqa tiqi kalau beso nti..comel nti boleh ikut tok el p review..tapi sblm tu makeup cantik2 ok hahaha

comel nyaa depa.. gebussss!
kat rumah husna pon ada 3 ekoq baru lahir.. tak tgk lg rupa mcm mna..:D

tahniah makcik husna.. ada "anak sedara" baru.. hahaha

mau x seronok siap ada rumah baru lagi.. hehehe

Alahai kiutnya, geramnya tgk gebu² camtu

tq..akak pon baru nak bela dia..tak dpt laa nak bg kat org lain..hehehe

hehehe memang cik siti wan kembang

kalau Zumal geram saya lagi gerammmmm

hai tiqa tiqi... nanti besar baru bapok.. dapat anak nak gak seekor hahahhaha

Coretan Popular Ku : )

 
Copyright © 2014 Coretan Murni Alysa - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info | Edit By MH