NutriBrownRice™ | Minuman Beras Perang Segera yang Berkhasiat

11:58 PM


NutriBrownRice™ Brown Rice Instant Beverage

Selepas bertahun-tahun melakukan penyelidikan dan pembangunan, ABRAND FOOD MALAYSIA akhirnya mencipta satu minuman beras perang segera yang digemari oleh semua orang, dan di mana-mana juga di dunia! Minuman berkhasiat ini didagangkan sebagai NutriBrownRice ™.








Kenapa NUTRIBROWNRICE ™?

NutriBrownRice ™ diperbuat daripada beras perang yang terbaik hasil dari sawah padi di Utara Malaysia. Beras perang adalah bahan utama dalam minuman beras segera perisa coklat. Oleh kerana ianya diperbuat daripada beras yang terbaik dan coklat segar Nutribrownrice ini dapat mengekalkan rasa yang sempurna dan konsisten.

Ianya sangat sesuai dijadikan minuman harian kita kerana manfaat kesihatan dari beras perang adalah menakjubkan! Secara umum, ia adalah lembut kepada sistem badan. Ia adalah sangat tidak mungkin menyebabkan kesan sampingan. Walau bagaimanapun, sila berjumpa dengan doktor anda jika anda mempunyai masalah kesihatan yang luar biasa.


NutriBrownRice ™ mempunyai 6 perisa utama:


ORIGINAL (NO SUGAR ADDED)


Sesuai untuk semua orang, terutama orang-orang yang tengah dalam diet rendah gula. Ia mengandungi inulin yang bertindak sebagai prebiotik untuk menggalakkan sistem penghadaman yang sihat. Ia adalah ringan lagi lazat. Sesuai untuk sarapan pagi, minum petang dan makan malam. Inulin, serat prebiotik yang merupakan komponen semula jadi yang berlaku secara semula jadi dalam banyak tumbuh-tumbuhan, juga telah menunjukkan janji tertentu untuk diabetes jenis 2. Seseorang yang menghidap diabetes jenis 2 yang mengambil 10 gram inulin sehari selama dua bulan mempunyai peningkatan dalam kawalan glisemik dan tahap antioksidan.


Tips:

Sila mempunyai cek cepat dengan doktor atau pakar pemakanan anda jika anda mempunyai keperluan diet yang sangat khusus atau keadaan kesihatan kronik. Walau bagaimanapun, ia adalah sangat tidak akan menyebabkan apa-apa reaksi alahan kepada badan kita.



Honey





100% semulajadi dan disertakan bersama sepaket madu bunga asli dibungkus secara berasingan. Jadi terpulang pada kita untuk meletak madu tersebut secukup rasa kita.  Madunya juga mempunyai rasa semula jadi! 

NutriBrownRice ™ (Honey) masih dikategorikan sebagai minuman gula yang rendah walaupun anda menambah sepaket madu bunga tersebut. Madu menggalakkan tidur yang lebih baik, merangsangan memori dan ini merupakan minuman tenaga yang sangat baik. Ia adalah kombinasi yang sempurna dengan beras perang. kegemaran wanita!


Original


Serbuk beras perang tulen Nutribrownrice dihasilkan dengan teknologi state-of-the-art American, tidak mengandungi addictives, perservatives atau pewarna tiruan. Nutrien semulajadi dikekalkan untuk penyerapan nutrien yang terbaik bagi badan kita. Beras coklat semulajadi dan aroma asal akan mengejutkan anda! Sedikit gula perang meningkatkan rasanya untuk memberi motivasi kepada kita untuk mengambil dengan kerap. Ianya sesuai untuk semua dengan rasa yang tersendiri!



OAT (dengan Lesitin Soya)



Dengan  empingan oat segera yang kecil dan kenyal serta soya lesitin. Jika anda tidak suka oat, cuba beras + oat versi coklat ini sebaliknya, anda akan menyukainya juga nanti. Soy Lecithin meningkatkan fungsi otak, merendahkan kolestrol dan ia adalah penting untuk kesihatan hati.


Tips:

Pakar menyatakan bahawa Soy Lecithin meningkatkan daya ingatan otak, kesihatan kardiovaskular, fungsi hati dan meningkatkan sistem imun.


Coklat 


Mengandungi zat besi & kalsium, baik untuk pembentukan darah dan kesihatan tulang. Oleh kerana kerana bahan utama adalah beras perang dan bukannya coklat / malt, ia tidak menyebabkan "kepanasan" kepada badan anda. Mungkin lebih lazat daripada mana-mana minuman coklat yang lain! Sesuai untuk kanak-kanak!





Jika kawan2 berminat nak mencuba produk NutriBrownRice ™ boleh dapatkan di Pasaraya AEON dan Cold Storage, Popular Bookstore dan di Sam's Gloceria dengan harga dalam lingkungan RM15.90 - RM21.90 sekotak.






Dan untuk maklumat lebih lanjut boleh juga layari Website http://www.nutribrownrice.com/

Terima kasih!!




Artikel Menarik Yang Lain

1 ulasan

  1. nampak macam sedap boleh cuba minum dalam bulan puasa kut ni

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang