Tempah Sticker dan Name Card Online di Gogoprint Malaysia

11:44 PM

Assalamualaikum..

Dah lama sebenarnya Murni bercadang nak tempah sticker untuk penutup botol Shaklee dan juga name card untuk blog. Almaklum laa blogger ni bila pergi event atau review mana2 mesti jumpe rakan2 blogger yang lain dan juga PR macam2 company. Jadi oleh kerana name card yang lama dah nak habis Murni terus order baru dan juga sticker Shaklee sekali. Murni tempah semua dalam satu laman web printed online iaitu Gogoprint Malaysia.


Lepas belek2 godek2 website tu Murni terus register dan mula buat tempahan. Gogoprint Malaysia menawarkan pelbagai perkhidmatan seperti business card, name card, flyers, posters, letterheads, tags, bookmarks, wedding card, leaflets, postcards, invitation cards, presentation folders, gift vouchers dan loyalty cards.Haritu Murni hanya tempah name card dan sticker jer dulu.



Apa yang best sangat dengan Gogoprint ni adalah dia menyediakan perkhidmatan secara percuma dan ada menyediakan penghantaran dalam masa 24 jam. Jadi kalau kawan2 yang urgent nak pakai ape2 produk dalam Gogoprint ni boleh la menggunakan perkhidmatan tersebut. Cara nak buat tempahan pon senang iaitu dengan 4 langkah mudah.




Langkah 1

- pilih format, kertas, warna dan sebagainya

Langkah 2

- Pilih kuantiti & tarikh untuk delivery. Kalau nak cepat siap, bayaran yang dikenakan pun lebih tinggi lah ye.





-Bila items dah masuk dalam shopping cart, and korang pun dah confirm, boleh tekan proceed to checkout



Langkah 3 

- Buat pembayaran (boleh pilih internet banking melaui bank yang ada atau pembayaran melaui debit/kredit kad)



Langkah 3

- kalau dah ada artwork sendiri boleh laa upload

- Kalau takde artwork, boleh mintak diorang designkan. Cakap je korang nak design yang macam mana 

-  Dah upload gambar, silalah tekan confirm & upload files.



Langkah 4

- Gogoprint akan hantar pengesahan bayaran dan design melalui email dan lepas tu tunggu jer barang yang ditempah akan sampai depan pintu anda mengikut tarikh yang dipilih.
 

Dan inilah hasilnya. Murni sangat suka sticker tu. Lepas ni boleh laa Murni tempek pada setiap botol supplement Shaklee yang Murni jual. Customer pon senang nak rujuk no fon Murni kalau nak repeat order ke nak bertanya apa2..hehehe






Jadi kalau kawan2 nak tempah apa2 jenis printed secara online boleh jer cuba khidmat Gogoprint Malaysia ni. Mesti puas hati.

Jom tempah sekarang di https://www.gogoprint.com.my


Artikel Menarik Yang Lain

2 ulasan

  1. nampak watermarkkk ekin buat tq kak hargai hasil keje ekin..

    ReplyDelete
  2. senang kalau ada sticker ni kan..

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang