Menang "Most Likes On Facebook"| Traveloka Blogger Contest

11:09 AM


Assalamualaikum.

 Selamat berhujung minggu semua. Semalam 19 May 2017 merupakan hari bertuah Murni kerana nama Murni tersenarai sebagai pemenang untuk 2 kategori dalam Traveloka Blogger Contest yang berlansung pada 17 April - 15 May baruni. Dan tak sangka pulak boleh menang "Most Likes On Facebook" dengan mendapat 277 likes pada FB Post Murni.

Traveloka Blogger Contest

Facebook Post
Ok kalau kawan2 nak baca entry traveloka contest Murni hari tu boleh klik SINI. First time Murni menulis dalam English kerana pada mulanya Traveloka menetapkan untuk entry dalam English only. Dan tarikh tamat pon pada 5 May 11:59pm. Tengok laa tarikh dan masa Murni post pon dah last minutes. Hehehe. Tapi Alhamdulillah Traveloka melanjutkan lagi tempoh contest dan juga terima entry dalam Bahasa Melayu.


Selain menang "Likes Terbanyak di Facebook" Murni juga terpilih sebagai salah seorang dari 20 peserta terawal yang menyertai contest tersebut. Alhamdulillah. Walaupon tak terpilih sebagai Top 3, Murni cukup happy. InshaAllah Voucher RM500 + RM150 Hotel Coupon ni akan digunakan selepas berpantang nanti ler. lagipon due tak lama dah. Rezeki baby juga ni. Alhamdulillah.



Dikesempatan yang ada ni Murni nak ucapkan terima kasih kepada Traveloka.com kerana menganjurkan contest ini. Terima kasih juga kepada kawan2 FB dan Blog kerana sudi belanje likes dekat FB Murni tempoh hari. Dan Murni juga ucapkan Tahniah kepada pemenang2 lain.

Artikel Menarik Yang Lain

7 ulasan

  1. wahhh. bestnyaaa tahniah akkkk.. dpt bercutii

    ReplyDelete
  2. all the best... semoga berjaya.. :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..big congrats akak.. tumpang heppi sekaki..hihi

    ReplyDelete
  4. tahniah kak rezeki baby tu..

    ReplyDelete
  5. tahniah...rezeki awk sungguh

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.. tahniah rezeki baby tu

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang