Jonlivia Hotpants | Jonlivia Hotpants S+ Sesuai untuk Bersenam dan Santai

5:50 PM

Assalamualaikum...

Harini Murni nak review santai2 jer. Nak story pengalaman Murni tentang Jonlivia Hotpants. Murni sebenarnya sudah lama teringin nak memiliki seluar panas (hotpants) ini. Oleh kerana masa Murni berpantang haritu Murni tidak memakai bengkung dan barut. Jadi sekarang sudah 6 bulan berlalu, Murni rasa dah tiba masanya Murni perlu bersenam untuk kembalikan bentuk badan ke bentuk yang asal. Oleh kerana Murni masih breastfeed baby, jadi Murni hanya memilih untuk mencuba hotpants sahaja. Dan Murni sangat perlukan hotpants yang selesa dipakai dan dapat membantu Murni membakar lemak walaupun dengan aktiviti ringan. Kini Murni tidak perlu risau lagi dengan menggunakan Jonlivia Activpants S5+ dengan NeoHeat Technolgy kerana ia diperbuat daripada 100% Genuine Neoprene yang memberi keselesaan ketika bersenam dan membantu pembakaran lemak juga kalori dengan lebih baik.




Ok mari Murni ceritakan dengan detail bagaimana Jonlivia ActivPants ini berfungsi dengan baik adalah kerana materialnya diperbuat dari 100% Genuine Neoprene atau kami memanggilnya "Heatprene" kerana bahan ini membantu untuk mengawal haba badan kita dengan lebih baik semasa kita bersenam ataupun walau hanya kita melakukan berjalan dengan pantas. Dengan menggunakan Jonlivia Hotpants ini kita dapat membakar lebih banyak kalori dan pengekalan air yang berlebihan dalam badan daripada biasanya. Selain itu dengan hanya menggunakan ActivPants Neoprena tulen yang lembut membolehkan ianya dipakai untuk melindungi kulit manusia untuk masa yang lama iaitu disarankan dipakai lebih dari 4-5jam. Dan jika sesuai boleh juga dipakai lebih dari 9jam. anda boleh cuba memakai selama 1-2 jam. Biarkan badan menyesuaikan diri dengan saring dan perlahan-lahan menaikkan tempoh memakainya.








Selain itu, ketika memakai Jonivia hotpants ini kita akan terasa seolah2 macam berada dalam sauna kecil dalam hotpants ini kerana banyak peluh akan keluar. Tetapi jangan risau kerana hotpants keluaran Jonlivia ini sangat menyerap peluh jadi kita tak risau takut2 ternampak kebasahan pada luar seluar. Mula2 Murni macam takut2 juga sebab murni terasa peluh keluar banyak. Beberapa kali juga murni suruh encik suami tengok2kalau2 nampak kebasahan dari luar. Tapi serius memang takde walaupon berpeluh banyak. ini kerana hotpants ini diperbuat dari panel jersey yang istemewa untuk keselesaan tambahan.Murni suka sangat2. Jadi kita pasti dapat melihat bahawa Jonlivia Activ Pants dibuat untuk keselesaan dan kebersihan juga.













Selain itu hotpants ini menyediakan poket rahsia di sebelah dalam seluar supaya kita menyembunyikan wang, Kredit Kad & juga kad pengenalan. Dengan cara ini juga kita dapat melindungi dari pencuri atau peragut ketika kita melakukan perjalanan atau bersenam.








Hotpants ini boleh juga dipakai ketika melakukan apa saja seperti yoga, tarian, gimnasium zumba dan untuk santai2.
























PENGALAMAN MURNI MEMAKAI JONLIVIA ACTIVPANTS

Jonlivia Hotpants ini memang terbaik, memang selesa dan tidak perlu risau seluar akan koyak jika melakukan pergerakan yang aktif. Dan kalau kita kuat berpeluh pon tak perlu risau kerana peluh akan diserap oleh material dia dan takkan nampak kesan basah pada part2 tertentu..hehehe. Ramai kawan-kawan Murni yang tengok seluar ni pun amat berkenan dengan materialnya yang dianggap memang berkualiti. Tambah pula Jonlivia ActivPants ini bukan sahaja sesuai untuk melakukan riadah luar, kawan2 boleh pakai semasa membeli belah dan juga berjalan bersama-sama keluarga. Jahitan kunci rata yang digunakan juga amat memberi tambah nilai dalam tahap kualiti hotpants ini.

Murni juga ada memakai ketika buat kerja rumah memang sangat selesa dipakai, kiranya mengemas sambil bersenam. Selain itu, Jonlivia hotpants ini juga telah membantu.Yang penting ianya selesa dan menyerap peluh pergerakan pun tidak terbatas. 


Kalau nak beli, boleh tengok kat sini:

Untuk keterangan lanjut boleh layari:

Artikel Menarik Yang Lain

2 ulasan

  1. memang best pant ni.. berpeluh cepat. tapiii lepas tu jenuh gatal hahahaha

    ReplyDelete
  2. menarik pants ni..tp mahal hahaha..ada promo tak

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang