Jaga Kebersihan Tangan dengan Chomel Foaming Hand Wash & Hand Sanitizer

1:32 PM

Assalamualaikum..

Sekali lagi Murni nak review tentang produk Chomel. Sebelum ini Murni pernah menggunakan Breast Pump & Bottle Cleanser. Tapi kalini Murni nak review tentang Foaming Hand Wash dan Hand Sanitizer dari Chomel.



Sebagai ibu yang mempunyai dan menjaga anak kecil terutama baby, menjaga kebersihan tangan adalah satu kewajiban bagi Murni. Kerana disekeliling kita ni terdapat banyak kotoran yang kita nampak atau tak nampak. Jadi sebagai langkah penjagaan sebelum memegang baby selepas melakukan kerja2 harian Murni akan kerap mencuci tangan. Tambahan Murni bekerja mengusruskan barang2 hospital jadi bagi memastikan tangan Murni sentiasa bersih selepas melakukan kerja Murni memilih untuk mencuci tangan dengan Chomel Foaming Hand Wash semasa di tempat kerja atau dirumah.



Dengan buih2 yang halus dan bau yang sangat wangi Murni lebih berkeyakinan ketika hendak memegang baby Zulaikha. Harga Foaming Hand Wash 250ml hanya RM15.90 sahaja. 


Kalau tak sempat nak basuh tangan Murni juga sentiasa membawa Chomel Hand Sanitizer bersama kemana sahaja Murni pergi. Contohnya dalam office dan dalam kereta. Bau dia pon sangat wangi dan tidak mengeringkan kulit Murni. Dan yang paling penting dia membunuh 99.9% of gems.



Hanya tuangkan sedikit di tapak tangan dan ratakan diseluruh tangan. tak perlu bilas kerana ianya meresap dan tiada kesan berminyak. selain baunya yang wangi dan ianya kecil sahaja dan sangat senang untuk dibawa kemana sahaja.




Harga Hand Sanitizer 55ml hanya RM7.90 sahaja. 

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :-



Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang