Pelancaran Pertama Yamaha Star Centre Di Malaysia Utara | HONG BEE YAMAHA STAR CENTER

3:40 PM

Assalamualaikum..

Pada hari Sabtu 23 Julai 2018, Murni dan beberapa rakan blogger yang lain sempat menghadirkan diri ke majlis pelancaran Yamaha Centre di Hong Bee Motors yang terletak di Jalan Anson , Penang. Jom tengok apa yang berlaku disana.


Hasil kerjasama dengan Hong Leong Yamaha Motor Sdn. Bhd, Ibu Pejabat Daerah Kuala Terengganu, Hong Bee Motors Sdn.Bhd adalah Anak syarikat Hong Bee, telah berubah menjadi Yamaha Star Centre yang pertama di Utara Malaysia. Ketua Menteri Pulau Pinang Chow Kon Yeow akan hadir merasmikan pelancaran tersebut.



Hong Bee Motors telah dilantik sebagai peniaga pertama negara bagi motosikal Yamaha oleh Hong Leong. Yamaha Motor pada tahun pertama pengeluarannya pada tahun 1979. Hari ini, Hong Bee Motors dengan bangga melancarkan Yamaha pertama di Utara Malaysia.





Yamaha Star Centre ini adalah yang pertama dari jenisnya di Utara Malaysia. Direka daripada corak pengalaman pengguna, ia adalah gaya hidup Yamaha yang bersepadu sepenuhnya kedai yang menawarkan live-stream events, kafe di antara kemudahan baru yang lain, dan juga pembelian eksklusif Yamaha lifestyle merchandise di atas amalan 3S (Sales, Service, and Spare parts). Mereka menetapkan standard revolusioner untuk industri motosikal biasa.





Selain pelancaran itu, Hong Bee teruja untuk mengumumkan, penampilan khas pelumba MotoGP Malaysia, Hafizh Syahrin. Pelumba TerkemukaYamaha Tech3 yang scored his fourth top-15 pada musim ini di Mugello pada 3 Jun 2018, menyeberangi barisan ke-12 sebagai pendatang baru yang terbaik, dan memperoleh kembali keunggulan dalam ranking klasemen rookie. Pelancaran ini memberi peluang untuk peminat bertemu Hafizh Syahrin secara peribadi.

gambar kredit Hong Bee Motors Facebook
Kebetulan demasa pelancaran ini diakan ketika semasa musim Hari Raya, jadi Hong Bee Motors juga mengambil kesempatan istimewa ini dengan meraikan pelanggan setia mereka dengan mengadakan Hari Pelanggan dan Rumah Terbuka Raya bersempena pelancarannya. Tidak lupa, makanan dan minuman juga disajikan untuk semua yang hadir pada hari itu.


Turut diadakan cabutan bertuah, sebanyak 100 hadiah bernilai sehingga RM20,000. Hadiah utama adalah baucar tunai RM 5000. Hari Pelanggan juga bermaksud semua Hong Bee Motors pelanggan berhak mendapat perkhidmatan percuma untuk tunggangan dan diskaun mereka untuk semua pembelian dalam aksesori.







Di samping tawaran hebat ini, Disamping tawaran hebat ini, 100 pelanggan pertama juga berpeluang untuk mebeli satu dan percuma satu untuk setiap pembelian minyak enjin Yamalube . Dikesempatan yang ada Murni meninjau2 motor motor baru yang ada di kedai dan juga tempat service motor. 




 

 

 





Memang sangat meriah suasana pada hari majlis pelancaran tersebut ..Terima kasih Murni ucapkan kepada Hong Bee Motors kerana sudi menerima kehadiran Murni pada majlis pelancaran pertama Yamaha Star Centre ni. Untuk keterangan lanjut awak semua boleh menghubungi Eeyan Chuah maklumat boleh tengok dekat bawah nie: 

Nombor Telefon : 604-228-1112/227-4112/229-6112

Fax : 6042285707

Email : info.hbm@hongbee.com.my

Facebook : Hong Bee Motors Yamaha















Artikel Menarik Yang Lain

1 ulasan

  1. woot woot helmet lawa2.. suka tengok design motor lagi2 yang besar mahai2 tu.. tapi takuit nak naik.. seram..

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang