Shapee Disposable Nursing Pad & Seamless Nursing Bra

10:36 AM

Disposable Nursing Pad by Shapee

Assalamualaikum..

Kalini Murni nak review tentang dua produk istimewa dari The Shapee. Buat kawan2 yang tak tahu The Shapee adalah sebuah laman web online shopping yang menjual produk dalam kategori maternity dan shape wear seperti Nursing Bra, Shaping Tights, Waist Shaper, Long Arm Shaper dan pelbagai lagi dengan menggunakan nama Shapee sebagai brand mereka.


Okay, bila sebut sahaja Breast Feeding kita akan membayangkan betapa bagus dan berkhasiatnya susu ibu kepada bayi kita kan. Murni pon masih breastfeeding Zulaikha. Selalunya ibu-ibu yang baru melahirkan dalam tempoh sehari sehingga 6 bulan air susu akan melimpah ruah. Bagi ibu2 yang suri rumah dan 24jam melekat dengan baby syukur sangat2 kerana bila susu banyak boleh direct jer beri kepada baby. Tapi bagi mak2 yang bekerja dan selalu sibuk tak tentu masa macam Murni ni bila lambat sikit pam susu mesti air susu akan meleleh keluar dengan sendirinya. Jadi untuk mengelakkan air susu keluar dan membasahkan baju serta menyebabkan baju berbau masam 'Disposable Nursing Pad' adalah satu keperluan bagi Murni.



Setiap kali Murni pergi kerja atau pon keluar berjalan Murni akan pastikan Murni memakai Disposable Nursing Pad ini. Murni juga standby dalam cooler bag susu Murni supaya bila dah basah Murni akan cepat2 tukar untuk mengelakkan bau susu masam pada badan disamping menjaga kebersihan breast kita.




Disposable Nursing Pad yang dibuat di Korea ini rekaannya sangat nipis dan memberi keselesaan pada kita. Seolah2 kita tak memakai Nursing Pad. 


Shapee Nursing Pad ini mempunyai 2 Jalur Pelekat iaitu Double Anti-Slip Gam agak kuat... Ini bagi mengelakkan ia teralih dan tercabut semasa ibu memakainya. So kita tak risau dah ianya tidak akan terkalih atau tertanggal. Selamat laa kann..


Diperbuat dari material lembut dan pengaliran udaranya juga baik menjadikan ianya selesa dipakai serta tidak berpeluh. Ianya juga direka dengan Penyerap Air (Ultra Water) yang mampu menyerap sehingga 55ml susu ibu dalam satu masa.. Banyak tu.. Jadi, bolehlah berjimatkan.. Tak perlu menukarnya terlalu kerap. Disamping itu, ianya juga memberi perlindungan dari kebocoran


Mempunya Design 3D-Shape yang mampu mengekalkan bentuk asal walaupon dalam keadaan basah dan memberi keselesaan kepada ibu2 yang menggunakannya. Dengan Teknologi Dry-Comfy  membuatkan ibu-ibu kekal kering untuk tempoh yang lebih lama kerana teknologi ini memastikan kekeringan berada di tahap yang maksimum..



Untuk lebih banyak maklumat produk, sila lawati:

Sila lawati kedai jenama Shapee untuk membeli: 
(www.theshapee.com)

Selain itu boleh lawati rangkaian bebas kedai bayi di: www.theshapee.com/where-to-buy

Harga Shapee Disposable Nursing Pad

Harga Asal
RM 18.90

Harga Pengenalan
RM 13.90

Bagi yang ingin membeli Shapee Disposable Nursing Pad secara online boleh masukkan kod di bawah ini  untuk dapatkan 10% diskaun bagi setiap pembelian

10dnpblogger13

Diskaun ini hanya sah untuk pembelian Shapee Disposable Nursing Pad sahaja.


Dah alang2 cerita tentang Nursing produk ni, Murni nak cerita juga tentang Top Seller Nursing Bra dai Shapee ni. Murni ada juga menggunakan Seamless Nursing Bra dari Shapee ni. So Murni nak share sedikit story pengalaman Murni laa kannn...

Seamless Nursing Bra by Shapee


Shapee Seamless Nursing Bra

  • 3D seamless design (non-wired)
  • 360° comfortable support
  • Improved non-slip straps for maximum support
  • Innovation nursing clip design for convenience + flexibility
  • Greater adjustability for versatile
  • Removable bra pad for easy replacement
  • Made by breathable material (nylon and spandex)
  • Free extender hook


Macam bra lain jugak, Seamless Nursing Bra Shapee ni ada macam2 warna dan juga saiz..ada saiz M, L dan XL... Kawan2 boleh tengok sendiri la ye yang mane sesuai.. Kat situ ada jugak di ajar macam mana cara penjagaan bra ni... Boleh lah dijadikan panduan... 

Size Chart:

- M : 34B / 34C / 32D

- L : 34D /36B / 36C

- XL: 36D / 38B / 38C



Innovation nursing clip design for convenience + flexibility

360° comfortable support

Free extender hook
3D seamless design (non-wired)

Paling Murni suka tentang Nursing Bra ni ialah Bra Pad dia boleh di cabut.. Kalau yang sebelum ni Murni beli Nursing Bra dari jenama yang biasa, memang tak de Bra Pad.. So, bila susu tengah banyak, habis basah bra itu. lagi satu kalau yang tak boleh cabut tu kalau kita selalu basuh, Bra Pad itu akan lembik dan Bra akan loose.




Made by breathable material (nylon and spandex)

Okay kawan2 Murni yang bakal menjadi ibu tu, atau yang tengah survey Nursing Bra Murni memang rekemen la Nursing Bra dari Shapee ni, berbaloi dengan harga dan kualiti. Kalau kawan2 nak beli boleh tengok maklumat lanjut dekat link di bawah ye.





Email: info@theshapee.com

Contact No.: 07-554 7488

Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang