PRODUK TERBARU SAFI BEAUTEA | 100% DARI EKSTRAK TEA PREMIUM

6:41 PM

Assalamualaikum..

Baru2 ni viral tentang Produk terbaru keluaran SAFI iaitu BEAUTEA by Safi. Ianya merupakan rangkaian pencuci wajah yang diformulasi daripada ekstrak teh premium dan bebas alkohol, paraben, SLS/SLES, dan silikon. 


Produk terbaru keluaran Safi Malaysia berasaskan 100% ekstrak tea semulajadi  (premium) yang bertindak untuk melindungi kulit dari kesan pencemaran persekitaran, tekanan dan juga penggunaan kosmetik. Seperti yang kita tahu, ekstrak tea memang kaya dengan antioksida yang berupaya melindungi kulit dari sinar UV, membantu menjadikan kulit lebih segar, cerah, sihat berseri.


Mempunyai empat jenis pilihan variasi yang sememangnya sesuai untuk semua jenis jenis kulit :-

Apricot Tea Revitalising Face Scrub 
- untuk menyingkirkan sel-sel mati dan menjadikan kulit lebih segar dan berseri. 


Green Tea and Neem
 - Sesuai untuk Kulit Normal/ Berminyak. Juga bertindak menyingkirkan minyak berlebihan disamping mengawal pengeluaran  serum, mengecutkan jerawat serta memudarkan parut. Yang ini sesuai untuk kulit berjerawat.


Black Tea & Black Orchid
 - Yang ini sesuai untuk Kulit Sensitif. Ia membantu memperbaharui kulit 


White Tea & Damask Rose 
- Yang ini pula sesuai untuk Kulit Kering. Ia bertindak membersihkan kotoran termasuk pada liang yang tersumbat tanpa mengelupas dan mengekalkan kelembapan semulajadi pada kulit menjadikan kulit lebih lembut dan licin.



Dalam 4 jenis ni Murni pilih Apricot Tea dan juga White Tea & Damask Rose sebab kulit Murni jenis kering. Setelah mencuba keduanya, Murni rasa sangat best. Boleh bagi 5 bintang. Kerana tekstur skrub yang best. Dapat rasa skrub ni mencuci dengan berkesan.Bau kedua-duanya sangat wangi. Semerbak bila kita mencuci. rasa lembap pada kulit. Harga juga berpatutan dengan pek 150g, boleh tahan untuk penggunaan sehingga 2bulan sangat jimat.






Jadi, bagi kawan-kawan yang nak mencuba pencuci wajah ni boleh layari laman web Watsons http://bit.ly/2JTItHO  atau boleh terus walk in ke Watson untuk dapatkanya. Harga RM23.90 sebelum diskaun. Kalau ada diskaun, lebih kurang RM18.++ tau. So, pandai-pandai korang cari bila ada sale ya. Hehehe...



Maklumat lanjut: Layari laman web rasmi Safi Malaysia


Facebook


#BeauteabySAFI  #premiumteacleansers #safibeautea #safimy #safimalaysia #safi #premiumteacleansers 
 #rm #rushmedia





Artikel Menarik Yang Lain

6 ulasan

  1. Menarik ni. Thanks for sharing :)

    ReplyDelete
  2. Nice post murni pasal safi. Jemput singgah blog baru ema @ ematunz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Best pakai produk safi beautea ni. Ekin guna kulit sensitif tu nmpk ok sikit muka

    ReplyDelete
  4. Wah, Safi sekarang macam2 ada

    ReplyDelete
  5. menarik produk baru daripada safi ni kan

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang