LifeProof Mengumumkan Aksesori Casing Garis Lengkap untuk iPhone Apple Baru

9:39 AM

-Rasa selamat dan keseronokan dengan sarung terbaru LifeProof untuk barisan iPhone terbaru daripada Apple –


MALAYSIA, 26 Okt 2020 – Lindungi iPhone Apple baru anda dalam aksesori/ casing yang membuat anda berasa selamat dalam melakukan kebaikan. LifeProof WĀKE dan NËXT untuk Apple iPhone® 12 mini, iPhone® 12, iPhone® 12 Pro dan iPhone® 12 Pro Max sekarang tersedia di lifeproof.asia dengan kalis air FRĒ tidak lama lagi. Dengan setiap pembelian casing berpeluang untuk membantu menangangi masalah pencemaran air.

"Inovasi Apple terkenal kerana membantu kami mengimbangi kehidupan kami yang semakin sibuk dan sentiasa jauh ke hadapan,"kata Ketua Pegawai Eksekutif LifeProof, Jim Parke. "Kami berasa amat senang hati menawarkan perlindungan bergaya dan lestari untuk peranti baru anda sambil membantu melindungi saluran air kami dengan WĀKE, NËXT dan FRĒ."

Figure 1 :LifeProof Announces Full Line of Cases for New Apple iPhones

WĀKE dicipta untuk membantu mengatasi masalah plastik yang semakin meningkat di lautan kita. Sarung plastik kitar semula yang berasaskan laut 85 peratus ini tidak menjejaskan perlindungan - memenuhi standard LifeProof iaitu perlindungan jatuh setinggi 6.6 kaki. WĀKE tersedia dalam 3 warna dan mempunyai corak ombak yang kemas. 

Mengambil ciptaan dari WĀKE, portfolio LifeProof yang lain kini juga mempunyai bahan lestari. FRĒ untuk Apple iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro dan iPhone 12 Pro Max terdiri daripada lebih 60 peratus bahan kitar semula dan merangkumi peranti baru ini dengan perlindungan 360⁰. Reka bentuk kalis air FRĒ akan memastikan anda bersedia untuk bekerja atau bermain di mana-mana sahaja persekitaran.

NËXT menampilkan perlindungan ultra-tipis di bahagian belakang yang jelas untuk mempamerkan iPhone baru anda. Dengan tambahan warna di sisi dan diperbuat dengan lebih dari 50 peratus bahan kitar semula, anda akan siap untuk apa sahaja NËXT.

Sejajar dengan misi korporat kami untuk memberikan kembali, LifeProof mengajak para penggunanya untuk membuat perubahan juga. Dengan kerjasama Water.org, Coral Reef Alliance, American Rivers dan Oceana, LifeProof akan memberikan sumbangan untuk setiap casing yang dijual untuk menyokong masa depan yang lebih sihat untuk air dunia kita. Pengguna boleh mengunjungi lifeproof.asia/makingwaves untuk mendaftarkan produk mereka dan memilih badan amal pilihan mereka.

LifeProof WĀKE dan NËXT kini tersedia sekarang dan FRĒ akan datang tidak lama lagi. WĀKE juga tersedia sekarang untuk Apple iPad (Gen ke-7 / Gen ke-8). Untuk maklumat lebih lanjut, lawati www.lifeproof.asia/

Senarai Harga adalah seperti berikut:


Mengenai LifeProof:

LifeProof dicipta untuk mereka yang bangun seawal subuh sebelum bekerja. Dan
mereka yang tidur lewat sambil mendengar lagu baru. Dan untuk mereka yang
kehilangan banyak membuat, meneroka, berlatih, menari atau mencipta semula diri mereka. LifeProof ada untuk menjaga meraka semasa mereka hidup sepenuh masa.

Di LifeProof, kami membina produk yang memberi inspirasi kepada individu yang
hilang jati diri. Dari bebas hingga atlet, pengembara ke pelancong dunia, kreatif
hingga kurator - semangat bebas di mana sahaja beralih ke sarung dan aksesori
kami untuk memberi kepuasan kerana hanya LifeProof sahaja dibuat untuk
mengikuti gaya hidup anda.

Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati lifeproof.asia. #ShowUsYourProof

Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang