Atasi Kulit Muka Kering Dengan Diamond Dolly Booster Essence

10:51 AM

Assalamualaikum..

Hi, dah lama Murni tak buat review tentang produk kecantikan tapi harini Murni terpanggil untuk kongsi dengan kawan2 tentang satu produk yang Murni rasa sangat best untuk dicuba sekiranya kawan2 mengalami masalah yang sama dengan Murni iaitu kulit muka terlampau kering dan sensitif. Murni dah lama mengalami masalah kulit kering dan sensitif ni. Tapi bila start PKP kerana Covid19 Murni terpaksa bekerja dengan memakai mask almost 8 jam sehari. Masalah kulit kering makin menjadi2 kadang sampai menggelupas dan pedih. Mungkin faktor persekitaran dan juga umur Murni yang makin meningkat. 


Jadi untuk menyelesaikan masalah kulit muka ni Murni mula mengubah cara pemakanan murni dengan meminum air masak secukupnya. Dan bila bertanya pada kawan2 dan membuat sedikit research ramai yang perkenalkan Murni dengan produk keluaran RoyalQ Asia iaitu Diamond Dolly Booster Essence. Alhamdulillah Diamond Dolly Booster Essense ni sangat serasi dengan kulit muka Murni. Setelah seminggu memakainya nampak ketara perubahan dan kulit muka mula rasa lembut dan berseri sikit (pinkish) ehehe. Murni sangat2 berpuas hati.




Cara penggunaan Diamond Dolly Booster Essence :

Gunakan hujung jari dan sapu 2-3 titik pada muka dan leher secara membulat.





Mengapa Diamond Dolly Booster Essence Terbaik Untuk Kulit Muka Kita


Kalau kawan2 nak tahu, mengapa Diamond Dolly Booster Essence adalah booster terbaik untuk kulit kita adalah disebabkan dalam satu botol ni mengandungi 4 formulasi iaitu essence, serum, moisturizer, dan boosterDiamond Dolly Booster Essence merupakan produk muka dengan 4 formulasi dalam satu botol.

4 formulasi tersebut ialah :

✔Essence

✔Serum

✔Moisturizer

✔Booster

Diamond Dolly Booster Essence dengan formulasi terkini mampu memberikan hasil yang lebih baik pada muka apabila ianya bertindak sebagai essence terbaik untuk kulit, serum, Mosturizer dan booster terbaik untuk muka tau. Kiranya dalam satu botol tu dah lengkap semuanya untuk keperluan kulit muka kita.

Isi kandungan hebat dalam DDBE:

Chamomilla Recutita Extract : Berfungsi untuk melegakan kulit yangmengalami radang dan meredakan kulit yang sensitif.

Cucumis Sativus : Berfungsi membaiki kulit yang rosak dan kering dengan menjadikan permukaan kulit lebih lembut dan licin. Extract ini sangat baik untuk membaiki kulit yang sunburn terutamanya pH value extract ini juga sesuai dengan kulit kita. 

Asparagopsis Armata Extract : Merupakan red alga yang sering dijumpai di Kawasan pendalaman lautan India dan Pasifik.Extract ini sangat bagus untuk melindungi kulit dari sinaran radiasi merbahaya.

Saponaria Officinalis Herb : Mengandungi flavonoids dan Vit C untuk menenangkan kulit (soothing) dan menghilangkan kegatalan pada muka sambal mencuci.

Humulus Lupulus : Bersifat sbg antimicrobial dalam alam semulajadi.Melindungi kulit dari persekitaran luar.Dimana ia memelihara kelembapan kulit dengan menjadikan kulit kekal lembap dan lembut.Ianya juga membantu menanggalkan lapisan kulit mati dari epidermis dan membersihkan kulit.

Avena Strigosa Seed Extract : Dikenali sebagai Black Oats.Extract ini mengandungi bahan yang mampu menampung air di dalam kulit. Jadi disini , proses penghidratan secara semulajadi dapat dirangsang dan dikuatkan.

Kelebihan dan manfaat DDBE :

✔ Sangat sesuai untuk kulit sensitif dan yang mengalami radang.

✔ Membaiki kulit yang rosak,kering dan sunburn.

✔ Melembutkan kulit dan melicinkan kulit muka

✔ Melindungi kulit dari sinaran radiasi berbahaya .

✔ Menghilangkan kegatalan pada kulit muka.

✔ Menanggalkan lapisan kulit mati 

✔ Mengekalkan kelembapan kulit

kulit dari bakteria berbahaya

hidrasi dalam kulit.




Berminat dengan RoyalQ Asia Diamond Dolly Booster Essence? Layari dan contact seperti dalam info di bawah:

Instagram : www.instagram.com/thebeautyexpertcheras

Facebook : https://www.facebook.com/thebeautyexpertacademy/

Whatsapp : 013 257 6447 / 03 9546 7094 



Artikel Menarik Yang Lain

1 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang