Kitsui Coffee Xslim Shapez Untuk Kurus

11:08 AM

Assalamalaikum dan salam sejahtera semua...


Sejak PKP bermula pada awal tahun ni, Murni rasakan semakin hari berat badan Murni semakin hari semakin naik. Puncanya adalah kerana Murni ada melakukan kerja dari rumah. Faham2 laa bila bekerja dari rumah ni sekejap2 asyik ke dapur. Mulut pulak asyik rasa nak mengunyah. Sebelum PKP haritu Murni timbang berat Murni tak sampai lagi 60kg. Tapi baru2 ni terkejut bila timbang berat dah cecah 61kg. Suami pon dah mula bersuara katanya Murni dah tembam. Huhuhu.




Lagi satu Murni ingin dapatkan bentuk badan yang lebih ideal, serta sihat dan bertenaga apabila Murni consume KITSUI COFFEE XSLIM SHAPEZ sebagai rutin pagi supplemen pelangsingan badan yang menggunakan 100% bahan halal semulajadi. Murni hanya perlu ambil satu sachet sebelum memulakan aktiviti seharian. Sangat sesuai untuk mereka yang selalu dalam perjalanan dan mudah dibawa ke mana sahaja.





Pada awal bulan 9 haritu Murni nekad sangat2 nak turunkan berat badan kalau boleh biarlah bawah dari 60kg. Target dalam 55kg dan kempeskan perut. Murni ada melakukan pencarian dalam google bagaimana nak kurus dengan mudah. kalau boleh nak dapatkan badan yang slim dan ada shape. Kalau dapat pakej badan jadi sihat dan bertenaga lagi la Murni suka.


Dalam banyak2 produk untuk kuruskan badan yang Murni jumpa dalam pasaran, Murni tertarik dengan satu produk ni yang namanya Kitsui Coffee Xslim Shapez. Sebab utama Murni tertarik dengan Kitsui Coffee Xslim Shapez adalah kerana Murni ni adalah coffee lover. Dalam sehari Murni wajib minum secawan kopi barulah Murni ada mood untuk melakukan kerja2 harian Murni. Tapi sebelum ni Murni selalu minum coffee dekat mesin dan pastinya mengandungi gula dan krimer yang berlebihan.


Kitsui Coffee Xslim Shapez sesuai untuk siapa? 

- Berlebihan lemak di bahagian leher, lenggan tangan, perut dan peha kaki. 
- Berat badan bertambah setiap bulan. 
- Selera Makan yang Kuat. 
- Badan Cepat letih & lesu. 
- Tidak mengamalkan cara pemakanan sihat. 
- Kuat berdengkur. 
- Kurang Bersenam atau tidak Bersenam.








Sibutramine info:

Sibutramine adalah bahan larangan dari pihak Kementerian Kesihatan dalam ubat kurus. Berdasarkan data daripada kajian Sibutaramine on Cardiovascular Outcome Study, pengunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardiovaskularseperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubatberkenaan. Kementerian Kesihatan (KKM) sudah memutuskan untukmenggantung pendaftaran ubat sibutramine.







Terbukti kitsui tiada kandungan sibutramine selepas ujian makmaldilakukan. Kitsui diperbuat daripada 100% bahan halal semulajadi. TIADA BAHAN LARANGAN


Kitsui Tagline:

Ramuan Semulajadi untuk anda.




Kitsui ini diformulasikan secara unik untukanda dengan Ramuan Halal Semulajadi yangdipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup modenharian anda.



Kitsui, Cantik Semulajadi



Testimoni:







Untuk maklumat lanjut mengenai Produk KITSUI, sila layari :

Boleh dapatkan di Guardian, Watson, Shoppe dan farmasi terpilih atau lagi senang beli direct melalui web rasmi Kitsui.




Web : www.kitsui.com.my
Facebook : kitsui my
Instagram : kitsuimalaysia












Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang