Dapatkan OtterBox Anda untuk Model Apple iPhone 12 Yang Terbaru dan Berpeluang Untuk Memberi Kembali Sekarang

9:16 AM


MALAYSIA, 26 Okt 2020 –Apple iPhone® 12 mini, iPhone® 12, iPhone® 12 Pro dan iPhone® 12 Pro Max memberikan paparan OLED yang terbaik, kamera dan sistem MagSafe yang canggih. OtterBox, merupakan jenama aksesori telefon pintar terlaris di A.S.membuat anda sentiasa berhubung dengan orang lain, saat momen yang paling bermakna dengan aksesori yang menyeronokkan dan berfungsi untuk model iPhone 12. Dan sekarang dengan setiap pembelian aksesori, OtterBox akan memberikan sumbangan kepada organisasi yang menyokong peningkatan pelajar muda.

"Apple sentiasa berinovasi dengan cara yang menghubungkan kita semua, dan OtterBox ada di sini untuk melindungi dan mengaktifkan hubungan itu," kata Ketua Pegawai Eksekutif OtterBox, Jim Parke.

"OtterBox tidak hanya diciptakan untuk mengembangkan casing premium untuk peranti Apple, malah kami juga berkomitmen untuk memberikan kembali sesuatu kepada masyarakat. Setiap pembelian OtterBox mewakili peluang anda untuk menyokong salah satu organisasi rakan kongsi kami yang fokus untuk membawa pendidikan inovatif kepada orang di seluruh dunia."

Koleksi aksesori OtterBox untuk model iPhone 12 mempunyai sesuatu untuk semua orang:

Symmetry Series adalah casing ramping dan bergaya yang terdapat dalam pilihan yang jernih, grafik dan berwarna-warni.

Otter+Pop Series yang memenangi anugerah kini boleh didapati dengan jelas! Otter+Pop Series menampilkan PopTop bersepadu untuk keseronokan dan fleksibiliti tambahan. Otter+Pop Symmetry Series tersedia dalam pilihan glitter, jernih, warna dan grafik dengan PopTop boleh ditukar untuk mengekspresikan gaya anda.

• Defender Series yang bersiap sedia untuk pengembaraan lasak setiap hari.

Commuter Series menawarkan dua lapisan perlindungan untuk kehidupan semasa. Dari bilik tidur ke ruang tamu atau rumah ke pejabat, Commuter Series melindungi model iPhone 12 dilengkapi penutup port untuk mengelakkan habuk dan kotoran luar.

Strada Series adalah folio kulit mewah dengan pemegang kad terbina dalam untuk kad dan wang tunai yang paling penting folio berfungsi sebagai pemegang telefon anda untuk tontonan di mana sahaja.

• Tambahkan perlindungan 360 darjah ke peranti anda dengan model Amplify untuk iPhone 12. Amplify Glass dan akan membantu menjaga keselamatan skrin anda dari kerosakan dengan 5X anti calar dan ketahanan pecah. OtterBox Alpha Glass tersedia dengan pilihan privasi.

Dan sekarang, anda boleh mendapatkan aksesori anda! OtterBox dan OtterCares Foundation telah menyokong anak-anak dalam belajar menjadi usahawan, dermawan, pencipta dan pemberi hadiah selama lebih dari satu dekad. Musim luruh ini, OtterBox menjemput anda untuk menyertai misi ini dengan membeli casing dan kemudian memilih salah satu organisasi berikut untuk disokong dengan sumbangan dari OtterBox:

• International Youth Foundation (IYF) berdiri bersama-sama dengan orang muda. Sebagai organisasi global dengan program yang memberikan 7.7 juta individu dan operasi yang merangkumi 100 negara, IYF bekerjasama dengan organisasi berasaskan komuniti tempatan dan rangkaian rakan korporat, memberi ruang dan peluang kepada orang muda untuk mengubah kehidupan mereka.

• Khan Academy adalah sebuah organisasi 501 (c) (3) dengan misi memberikan pendidikan bertaraf dunia secara percuma kepada sesiapa sahaja, di mana sahaja. Khan Academy menyediakan lebih daripada 100 juta pelajar dengan pelajaran berkualiti tinggi, perisian interaktif, latihan, video dan artikel -semuanya percuma.

• Salah satu NGO belia yang terbesar di dunia, Junior Achievement mempersiapkan orang muda untuk pekerjaan dan keusahawanan, memberikan pengalaman, pembelajaran pengalaman dalam kesediaan bekerja, celik kewangan, dan keusahawanan.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai program pemberian balik OtterBox dan bagaimana anda boleh menyumbangkan satu dolar semasa anda membeli casing, sila kunjungi otterbox.asia/givingback.

Sarung OtterBox untuk Apple iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro dan iPhone 12 Pro Max kini tersedia sekarang dan akan segera hadir di otterbox.asia. Sarung OtterBox untuk iPad Air (generasi ke-4), Apple Watch 6 dan Apple Watch SE juga tersedia sekarang Di otterbox.asia.

Senarai Harga adalah seperti berikut:


Mengenai OtterBox:

OtterBox mencipta produk yang memperkasakan hubungan. Dari permulaan yang sederhana di garasi Fort Collins, Colorado, kami telah memanfaatkan lebih dari 20 tahun pengalaman untuk menjadi jenama casing telefon pintar nombor 1 di AS. Kami juga telah memperluas portfolio produk kami untuk merangkumi perlindungan skrin, aksesori kuasa, dan penyelesaian perniagaan-ke-perniagaan.

Intipati setiap inovasi OtterBox adalah bertujuan sebagai satu pemberian. Melalui OtterCares Foundation, kami melabur dalam program dan projek yang memberi inspirasi kepada anak-anak untuk menjadi usahawan, dermawan dan pencipta. Kini, pengguna OtterBox dapat memberikan hadiah kepada kami. Dengan setiap pembelian casing, pengguna dapat menetapkan $ 1 untuk disumbangkan kepada salah satu rakan bukan untung kami. Untuk mengetahui tentang misi pemberian kami, sila lawati otterbox.asia/giving-back.

Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang