Happy Birthday Danish | 4 Years Old Now

April 20, 2016




Bismillah...



Alhamdulillah bersyukur padamu Ya Allah kerana mengurniakan Zuriat yang sempurna ini. Dihari lahirmu Ahmad Danish Daniel bin Mohd Neerush sekali lagi ibu titipkan doa untukmu semoga Danish sihat-sihat sokmo..ceria-ceria sokmo..baik-baik sokmo..Dan yang paling ibu tak lupa untuk doakan adik Danish agar panjang umur..agar dewasa kelak menjadi anak yang berbakti kepada kedua orang tua..berbakti kepada agama dan menjadi penyelamat ibu dan abah di Ahirat kelak..Aamiiin!!!




Danish malu2




Masih teringat lagi tanggal 25.03.2012 (Ahad) saat azan Subuh berkumandang ibu telah selamat melahirkan adik Danish ke dunia ini di Hospital USM. Walaupon tanpa abah disisi (abah on da way) dari Penang ibu tetap kuatkan semangat... Harini sudah genap usia Danish 4 tahun.. Alhamdulillah..Syukur padamu Ya-Allah!!





Kek simple jer dik




Macam biasa Danish ni susah sangat kalau nak bergambar ramai2 (bersama Makcik)





tiup kat mana tu???





pandaiiii




Bismillah...











Artikel Menarik Yang Lain

8 ulasan

  1. happy belated birthday danish..

    ReplyDelete
  2. dahi abah tu dah kenapa ? mesti kena hempuk ngan ultraman danish kan ? haha

    ReplyDelete
  3. Selamat ulangtahun kelahiran Danish sayang...

    ReplyDelete
  4. hb belated besday danish
    kemain jauh dia celebrate ye

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday danish.. semoga membesar dengan hemsem lagi!!! =D

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang