Deflex & Carboflex Mengembalikan Berat Badan Asal Seperti Sebelum Bersalin

9:18 AM

Assalamualaikum..
 
Siapa kat sini yang nak kurus tapi takde masa nak bersenam atau nak diet. Macam saya laa..ada baby kecik yang masih full breastfeeding. Kalau dah namanya full breastfeeding nak diet memang laa tak dapat. Walaupon ada jer menu diet untuk ibu yang breatfeeding tapi Murni ni mana boleh tinggal menu santan lemak segala. Lepastu ramai kawan2 yang seangkatan dengan Murni suka lakukan aktiviti Zumba. Tapi Murni dengan anak kecik ni mana laa boleh tinggal anak untuk keluar berzumba. Dah laa hari2 kerja, kalau hari cuti mesti laa nak berkepit dengan si kecik ibu sorang ni.
 

 
Memang tidak dinafikan selepas melahirkan anak no-3 ni perut dan peha Murni mengembang sangat2. Pipi tak payah cakap memang tak mahu turun langsung. Kalau muka boleh la cover dengan mekap. Boleh buat shading tebal2..ha ha ha. Tapi kalau perut dan paha yang buncit ni nak cover dengan apa??. Murni memang sejenis yang malas nak pakai bengkung. Orang promote laa bengkug kakak Sajatt ke, bengkung premium beauty ka. Murni tak berminat sebab tau dah kalau beli tidak dipakai eh. Jap lagi elok jer duk dalam almari. Kebetulan masa Murni tercari2 produk untuk kurangkan kebuncitan perut ini dan untuk singkirkan lemak tepu ni kawan lama Murni perkenalkan dengan produk ADAVE Deflex & Caroboflex ni. Menurutnya dah banyak testimoni yang berjaya. Selepas Murni buat kajian tentang ADAVE Deflex & Carboflex ni, Murni macam berminat. Sebab utama Murni berminat adalah kerana ianya berbentuk serbuk minuman dan cara pengambilan adalah  mudah dengan hanya bancuh, goncang2 dan minum. Dan rasanya sedap, Deflex rasa jus apple hijau manakala Carboflex rasa minuman coklat.
 


DEFLEX DETOX DRINK

Deflex merupakan sejenis minuman fiber. Khususnya untuk menyerap lebihan lemak-lemak yang berkumpul dan termendap di dalam saluran usus dan juga perut. Pengambilan deflex secara berterusan akan menjadikan saluran usus dan perut semakin bersih seterusnya menjadikan penyerapan nutrient carboflex akan menjadi lebih sempurna. Sebab itulah lebih baik gabungkan kedua2 Deflex dan Carboflex untuk dapatkan hasil yang terbaik.


CARBOFLEX CHOCOLATE DRINK

Carboflex merupakan sejenis minuman kesihatan khusus untuk menyingkirkan lemak-lemak berlebihan yerutamanya di bahagian perut, lengan, muka dan juga punggung. Ia juga membantu proses penurunan berat badan dan sebagai alternatif terbaik untuk membantu individu mendapatkan berat badan ideal. Fokus utama Carboflex juga adalah untukj membuang lemak di bahagian perut seklaligus mengempiskan perut buncit.


  
FUNGSI DEFLEX

  • Membantu proses menurunkan berat badan menjadi lebih cepat.
  • Mengekalkan berat badan ideal.
  • Membersihkan usus secara menyeluruh dan menormalkan kembali fungsi usus.
  • Melancarkan kembali proses pembuangan dan sekaligus menghilangkan masalah sembelit.
  • Meningkatkan metabolisma dan kecekapan sistem penghadaman.
  • Membantu menurunkan paras paras kolesterol jahat.
  • Mempercepatkan proses penyerapan nutrient dan sekaligus memberikan  kesan dan maksimum ke atas pengambilan suplimen.
  • Menstabilkan paras glukosa dalam darah.
  • Menukar kembali angka dsia biologi dan memberikan kesan awet dari masa ke semasa



 
 
BAHAN-BAHAN dalam DEFLEX

  • Chitosan - Pembakar lemak.
  • Citrus Aurantium - Merangsang pembakaran lemak.
  • Aloe Vera - Pembersih usus, menyembuhkan lendir dan lemak.
  • Fiber Gum - Serat yang tinggi dan menurunkan paras kolesterol.
  • Psylium Gum - Membersihkan usus dan menjaga penyerapan udara pada kotoran berfungsi sebagai span untuk menyerap racun dan toksin.
  • Apple Fiber - Menyerap lemak, memberi rasa kenyang dan mengawal obesiti.
  • Wheat Grass - Mengurangkan, angin dalam usus dan melancarkan perkumuhan.
  • Rassberry Powder, Citric Asid & Fructose


Cara Pengambilan Deflex

1 sachet, 2 hari sekali dan dibancuh / Shake dengan 100-150ml air sejuk / suam.










Bukti Keberkesanan Deflex (1-5 Hari) SEBELUM


  • Pembuangan najis lebih banyak daripada biasa.
  • Najis lebih berwarna kehitaman (toksin & toksid disingkirkan) 
  • Najis agak berbau kerana kotoran berpuluh tahun turut disingkirkan.
  • Kerap mengeluarkan angin badan.

Bukti Keberkesanan Defleks (Selepas 7 Hari) SELEPAS


  • Toksid semakin berkurang. 
  • Lebihan minyak yang tidak diperlukan juga dibuang.
  • Perut semakin kempis. 
  • Badan lebih ringan dan wajah berseri serta pink kemerahan. 




FUNGSI UTAMA CARBOFLEX 


  • Menghuraikan lemak lama dan menukarkannya kepada tenaga. 
  • Menyingkirkan dan memusnahkan lemak-lemak lama yang menempel di dalam tubuh dan mengelakkannya daripada memasuki salur darah.
  • Menghalang penyerapan lemak dan karbohidrat yang berlebihan.
  • Mengurangkan nafsu makan berlebihan dan memberi rasa kekenyangan.
  • Mengempiskan bahagian perut, lengan dan peha serta memperbaiki dan meningkatkan METABOLISMA tubuh. 
  • Menjadikan badan rasa energetik, aktif dan bertenaga serta mengurangkan berat badan.
  • Membantu menstabilkan bacaan kolesterol di dalam darah.







Cadangan Pengambilan Carboflex

Bancuh 1 cawan dengan air panas atau air suam, diambil sebagai minuman pagi. Seelok-eloknya sebelum sarapan. Sukatan 80ml air atau kurang. Jikalau anda "bersenam" pada waktu malam, boleh juga ditambah 1 sachet lagi sebelum memulakan aktiviti anda. Kesannya 3x ganda lebih cepat berbanding jika tanpa sebarang senaman.





Individu yang TIDAK digalakkan mengambil CARBOFLEX ialah:


  • Ibu mengandung
  • Ibu menyusu badan (bayi berumur bawah 6 bulan)
  • Pesakit kanser
  • Pesakit jantung



 Testimoni Murni sendiri dengan ADAVE Deflex & Carboflex ni. Murni sangat2 happy. Dulu sebelum Murni mengandungkan Zulaikha berat badan 53kg dan tinggi Murni 160cm. Sebelum mengamalkan ADAVE Deflex & Carboflex berat Murni mencecah 56kg dan selepas mengamalkan ADAVE Deflex & Carboflex secara konsisten selama sebulan Murni dapatkan kurangkan berat sebanyak 3kg dengan mudah. Jadi Murni dah dapat berat badan Murni semasa sebelum mengandung. Alhamdulillah. Murni juga dapat rasakan perut memang kempes dan selesa kerana selepas mengamalkan Deflex, setiap hari Murni "membuang" segala apa yang ada dalam perut dengan mudah. Tak sempat jadi lemak dah disingkirkan oleh Deflex. Manakala Carboflex pula boleh menjadikan Murni kenyang dan menjadikan Murni kurang mengambil makanan berlebihan. Menurut kawan Murni yang menjual ADAVE Deflex & Carboflex ini, jika Murni nak kesan yang optima Murni boleh sertakan dengan senaman. InshaAllah akan dipertimbangkan cadangan itu. Harap target Murni nak pakai Red Kebaya raya tahun ni tercapai la..Hi hi hi.
 
SEBELUM


Selepas

 
Ini testimoni dari kawan Murni yang perkenalkan ADAVE Deflex & Carboflex ni. Beliau sendiri dapat kurangkan berat badan sebanyak 11kg selepas 2 bulan mengamalkan ADAVE Deflex & Carboflex ni. Dan ada beberapa orang kawan beliau pon dapat kurangkan berat dengan banyak selepas buat senaman disamping mengambil ADAVE Deflex & Carboflex ni. Tak mustahil laa mereka dapat turun banyak kerana mereka gigih. Tapi macam Murni sendiri dapat kempeskan perut pon kira dah ok la. Sebab bila perut dah kempis nampak laa kurus sedikit..he he he.
 
 
 
 



 
 
Sebenarnya sekarang dah ramai yang menggunakan ADAVE Deflex & Carboflex ni. Sebab bila Murni share tentang produk ni dekat Facebook ramai kawan2 Murni yang memuji produk ini dan tak kurang ada yang bagitahu ini laa rahsia diorang kurus dengan mudah. (awai2 takmo cakap, bila kita cakap, baru nak bagitahu ha ha ha). Dan ada juga yang menjadi pengedar ADAVE Deflex & Carboflex ni. Tapi Murni masih memilih kawan Murni ni sebab dia bukan setakat menjual dan lepas tangan (banyak seller macam ni terutama kalau kita beli online di Lazada). Jadi kalau kita ada masalah kita tak tahu mana kita nak rujuk dan bertanya. Jadinya kita terpaksa menebalkan muka bertanya kepada seller2 lain. Kalau mereka nak jawab Alhamdulillah. Kalau mereka tak nak jawab, mereka tak salah sebab kita bukan beli dengan mereka. Jadi bagi memudahkan urusan kita better kita beli dengan seller yang boleh guide kita dengan baik. Insya Allah urusan kita akan dipermudahkan.




Untuk dapatkan ADAVE Deflex & Carboflex ni kawan2 yang boleh hubungi kawan Murni ni iaitu Atie atau suaminya Din. Murni rekomen dia kerana dia punya service memang terbaik. Sentiasa follow - up perkembangan kita. Jadi tak sia2 kita laburkan sedikit modal untuk kesihatan dan kecantikan kita. Bila dapat kesan yang terbaik kita akan tersenyum lebar. Alhamdulillah.
 
Jadi jangan segan silu hubungi Atiey dan Din ni:
 
STOKIS
ADAVE (M) SDN BHD
BUKIT NAGA
ATIEY
018-901 8440
 
 
Atau,
 
JUNIOR STOKIS
ADAVE (M) SDN BHD
BUKIT KEMUNING
AZARUDIN (DIN)
011-2894 0347
 
Untuk yang tinggal di Lembah Klang seperti Klang & Shah Alam mereka juga ada menyediakan perkhidmatan COD (cash on Delivery) Dan kalau yang jauh boleh menggunakan perkhidmatan Post. Nanti kalau nak harga kasih saying try la mention nama Murni kot dapat harga kawan2 juga.
 
 
Terima Kasih!!


Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang