Cara Mudah Dapatkan Duit Secara PERCUMA Dari WOWSKIN!

2:14 PM



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Murni Alysa. Rasanya masih belum terlambat untuk Murni ucapkan selamat tahun baru 2018 kepada kawan-kawan semua. Bermula tahun baru ni mesti bertambah la cabaran dalam hidup kita..betul tak??? Murni ppon tak terkecuali dengan cabaran hidup dengan kos sara hidp yang makin bertambah. Kalau kawan2 yang tiada masalah berkenaan kos sara hidup, Alhamdulillah sangat. Tapi bagi Murni, Murni tetap merasainya. Jadi dikesempatan yang ada ini Murni rasa terpanggil untuk share satu cara mudah untuk dapatkan duit secara percuma dari Wowskin. 





Tapi sebelum tu Murni nak perkenalkan dahulu apakah itu produk WOWSKIN yang menjadi viral di media sosial sekarang. WOWSKIN ini adalah satu jenama SERUM untuk kulit muka. SET SERUM WOWSKIN mengandungi Vitamin A, B3, C, D & E khas untuk kulit. SET SERUM WOWSKIN adalah suplemen multi-vitamin khas untuk kulit wajah anda. Dilengkapi Vitamin A, B3, C, D & E seperti yang disarankan oleh pakar kulit terkemuka. WOWSKIN Serum ni terdiri dari dua iaitu Day Serum dan Night Serum. Day Serum mengandungi Vitamin B3, C & E dan digunakan pada waktu pagi manakala Night Serum digunakan pada waktu malam dan mengandungi Vitamin A & D. Serum WOWSKIN ini berkepekatan tinggi tapi ia diformulasi agar ringan pada wajah. Jadi anda tidak perlu risau wajah terasa berat, berminyak atau melekit jika ingin pakai sepanjang hari.










Pertanyaan yang lazim dikemukakan bila mula2 nak mencuba apa-apa pon produk adalah, adakah produk WOWSKIN ni mendapat kelulusan KKM dan adakah WOWSKIN ini bebas dari mercury atau hydroquinone?  Sebenarnya kedua-dua serum di dalam SET WOWSKIN ini telah mendapat kelulusan dari KKM. Day Serum - NOT170500805K manakala Night serum - NOT170501806K dan Produk WOWSKIN ini dijamin tidak mengandungi kedua-dua bahan tersebut iaitu bebas dari mercury atau hydroquinone. Yang paling best WOWSKIN juga selamat untuk dipakai bagi ibu mengandung ataupun sedang menyusukan anak kecil. Bersesuaian dengan misi Wowskin iaitu keselamatan anda, keutamaan kami.




Bagi yang suka mengenakan meke-up, WOWSKIN adalah sangat sesuai untuk dipakai sebelum anda mengenakan make-up kerana ia mampu menjadikan make-up anda bertahan lebih lama serta kulit kekal lembab. Kawan kawan boleh sapukan Serum WOWSKIN pada bahagian kulit selain wajah, tiada sebarang masalah. Boleh dipakai bersama krim malam atau siang tapi pastikan kawan kawan menyapu serum WOWSKIN terlebih dahulu sebelum mengenakan apa-apa krim.





Dan berapa lama pula masa yang diperlukan untuk lihat kesan positif yang ketara selepas menggunakan produk wowskin ini??
Kawan kawan boleh rasai perbezaan pada kulit pada kali pertama kawan kawan pakai lagi. Tapi kesan yang ketara boleh dilihat dalam masa 2 hingga 3 bulan penggunaan. Dan paling best, satu set ini boleh dipakai untuk 1 bulan jika mengikut aturan penggunaan yang diberikan. Dibawah ini adalah beberapa testimoni dan juga feedback dari pengguna Serum WOWSKIN. Sangat terbaiklah.

















Ok sekarang kawan2 sudah mengenali dengan lebih dalam tentang produk WOWSKIN ni. Jadi disini juga Murni nak tunjukkan bagaimana Cara Mudah Dapatkan Duit Secara PERCUMA Dari WOWSKIN! Kawan2 boleh menyertai satu contest yang sangat mudah dari WOWSKIN. kawan2 boleh mengikuti details yang diberi dibabawah. Tapi sebelum itu murni nak belanja satu VIDEO TESTIMONI YANG BERJAYA JANA RIBUAN RINGGIT DENGAN WOWSKIN. Dan jangan terkejut testimoni yang berjaya ini adalah seorang lelaki, Jom kita tengok.

  


DETAILS MENGENAI CONTEST #makeMONEYchallenge
Berikut merupakan details mengenai contest #makeMONEYchallenge ini.

Terma & Syarat CONTEST #makeMONEYchallenge :


1. WAJIB jual harga diskaun WOWSKIN (RM62 + RM8) = TOTAL RM70 per unit.

2. Wang RM70 WAJIB di transfer kepada HQ terlebih dahulu untuk memastikan tiada aktiviti yang tidak sihat seperti "MAIN HARGA".

3. Wang "SALES" peserta akan dipulangkan semula pada 30.01.2018.

4. RM8 postage yang di charge kepada pelanggan tidak akan di kembalikan kepada peserta.

5. Sales SAH bermula pada 01.01.2018.

6. Terbuka kepada semua warga negara Malaysia termasuk agen, dropship, dan stokis sedia ada.

7. Anda tidak perlu simpan stok, hanya submit order di sistem kami. HQ akan poskan serta update tracking no untuk anda.

8. Anda boleh promosi gunakan apa jua cara asalkan tidak menyalahi etika dan undang-undang.

9. Untuk video atau gambar WOWSKIN, anda boleh dapatkan di :


Instagram : @wowskin.official
Fanpage: WOWskin HQ

#makeMONEYchallenge

#wowskin 

#flawlesswithvitamins


10. Peserta harus mendaftar di link system OFFICIAL WOWSKIN : dropship.wowskin.my/register

11. Bagi yang pernah mendaftar dahulu, sila daftar semula pada link yang 
diberikan.

Selamat Mencuba...


Artikel Menarik Yang Lain

2 ulasan

  1. menarik ni produk ni.. selamat tahun baru kak

    ReplyDelete
  2. boleh join lagi ke ? aktif lagi ke page tu ?

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang