'Hot Roast Buffet’ dinner & lunch every Saturday & Sunday at The Prestige Hotel, Penang

6:25 PM

Assalamualaikum. 

Murni ada berita baik untuk penggemar makanan berasaskan masakan panggang seperti  ayam panggang, daging panggang atau kambing panggang kerana di The Glasshouse @ The Prestige Hotel, Pulau Pinang, baru sahaja melancarkan 'Hot Roast Buffet’ dinner & lunch every Saturday & Sunday. Jadi jika anda salah seorang dari peminat hidangan tersebut korang bolehlah berkunjung ke The Glasshouse @ The Prestige Hotel, Penang untuk menikmati hidangan Saturday Dinner & Sunday Lunch Hot Roast Buffet. Yang pastinya membuatkan perut anda bernyanyi happy.




Menu Utama Hot Roast 

Okay jom kita tengok menu utama Hot Roast Buffet ini.Pilihan utama sama ada Roasted Herb Whole Chicken, Roasted Beef Sirloin atau pun Roasted Lamb Leg. Yang pastinya hidangan ini dapat memenuhi selera korang. 






Menu Sampingan

Selain menu panggang, korang juga dapat menikmati hidangan lain seperti Spaghetti Agilo Olio, Mac and Cheese, Roasted Potato dan Pancake with Maple Syrup.






Tak lupa juga hidangan sup yang boleh dinikmati bersama pelbagai jenis roti. 



Ini adalah seksyen kegemaran Murni yang acah2 diet ni. Mixed Salad dan Condiment yang sedia untuk dinikmati.




Desert

Pelbagai jenis desert turut ada di sini seperti Bread Butter Pudding, Banana Cake, Tart, pelbagai jenis puding dan tidak ketinggalan buah-buahan.







Aiskrim dan Hot Tea / Coffee

Ini pula adalah seksyen kegemaran suami. Lepas makan hidangan panggang kami menikmati secawan Cappuccino dan Zulaikha menikmati aiskrim. 









HARGA DAN WAKTU

Harga yang ditawarkan adalah berpatutan iaitu untuk Saturday Dinner Hot Roast Buffet hanya RM68+ bagi Dewasa, RM58+ (Warga Emas) dan kanak-kanak di bawah 12 tahun adalah 50% diskaun. Ianya ditawarkan dari jam 7.00 malam hingga 10.00 malam.

Manakala bagi Sunday Lunch Hot Roast Buffet pula hanya RM58+ bagi Dewasa, RM48+ (Warga Emas) kanak-kanak di bawah 12 tahun adalah 50% diskaun. Ianya ditawarkan dari jam 12.00 tengahari hingga 2.30 petang.

Korang dinasihatkan untuk menempah dahulu untuk mengelakkan tempat duduk penuh. Korang boleh hubungi The Glasshouse di talian +604-2175888 (Ext : 8024)



Saturday Dinner Hot Roast Buffet
Every Saturday
7.00 pm - 10.00 pm
RM68+ (Adult), RM58+ (Senior Citizen) and Discount 50% (Kids below 12 years)


Sunday Lunch Hot Roast Buffet
Every Sunday
12.00 pm - 2.30 pm
RM58+ (Adult), RM48+ (Senior Citizen) and Discount 50% (Kids below 12 years)


LOKASI THE GLASSHOUSE


Artikel Menarik Yang Lain

3 ulasan

  1. cantik hotel ni..hotel baru ke..menu2 dia pun sgt menarik harga pun berpatutan

    ReplyDelete
  2. damn all the foods looks so good !

    ReplyDelete
  3. Allah menu2 makanan dekat hotel semua sedap eh berair air liur tengok hahahha

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang