COMFORT ZONE HYDRAMEMORY CREAM REVIEW | Terbaik untuk kulit Kering dan Kusam

7:02 PM

Assalamualaikum semua..

Dah lama rasanya Murni tak review produk kecantikan becoz selepas habis PKP ni macam2 perkara Murni nak kena buat..Kerja rumah, kerja pejabat dan Murni pon ada pergi travel untuk lepaskan bosan berkurung di rumah sepanjang PKP hampir setahun kan. Okay laa tanpa membuang masa Murni nak review satu produk yang sangat2 best setakat ini Murni rasa. Almaklum bila umur dah lewat 30an ni kulit muka akan timbul macam2 masalah. Macam kulit muka Murni menjadi Kusam dan kering. So Murni rasa sekarang Murni dah wajib menggunakan cream muka yang anti-penghidratan untuk mengembalikan kembali kesegaran dan kelembapan kulit muka Murni ni. So inilah krim muka yang Murni telah gunakan iaitu Comfort Zone Hydramemory Cream. Mula2 murni agak takut untuk mencuba tapi Alhamdulillah setelah lebih kurang 2 minggu mencubanya Murni dapati ianya sangat bagus dan sesuai dengan kulit muka Murni. Okay jom Murni review serba sedikit tentang Comfort Zone Hydramemory Cream ni.


Korang nampak kan kulit muka Murni kelihatan kulit lebih berisi, lembap, lembut dan anjal. Krim ini bertujuan untuk melembapkan kulit anda sehingga 24 jam. Ia mampu melembapkan kulit serta-merta selepas pemakaian dan sesuai untuk kulit kering dan normal. Saya sapukan pada waktu pagi dan malam. Saya sangat happy kerana kulit dalam keadaan baik sekarang. So saya dah tak merasa segan untuk berselfie dan berjumpa kawan2. Saya perasan bahawa ni juga membuatkan saya kelihatan sedikit glowing. Paling best Comfort Zone Hydramemory Cream  juga bebas daripada paraben, minyak mineral, silikon, pewarna tiruan dan bahan haiwan. Saya benar-benar perasan ini kerana saya agak alah kepada paraben dan pewarna. Mereka juga bebas kekejaman terhadap haiwan yang sangat penting bagi saya.


Dari segi pembungkusannya pon sangat cantik. Warna biru muda adalah kegemaran saya dan penutup putih serta label menjadikannya kelihatan sangat segar. Saya tidak keberatan meletakkan balang ini pada meja solek saya kerana ia kelihatan comel. Ia diperbuat daripada kaca jadi berhati-hati dan jangan jatuhkannya. 


Saya dapati baunya sangat lembut dan segar. Ia tidak mengganggu saya dan kulit saya tidak mempunyai reaksi alergi terhadapnya. Bahan-bahannya mengandungi ekstrak buah-buahan yang berbeza seperti tembikai, epal dan lentil. Comfort Zone Hydramemory Cream  juga  mengandungi minyak Moringa dan asid hyaluronik makro. Bahan terakhir ini lebih rendah dalam senarai daripada yang saya fikirkan. Asid hyaluronik mengekalkan kelembapan dalam kulit anda jadi saya fikir ia akan mempunyai dos yang lebih tinggi dalam krim. Tetapi ia nampaknya berfungsi dengan baik pula. Saya perlu jujur ​​dan mengatakan bahawa saya tidak menemui sebarang keburukan. Alamaklum sekarang terlalu bayak produk yang dijual diatas talian yang mengandungi barang terlarang. Jadi sebelum menggunakannya saya terlebih dahulu mengkaji dan mencuba di kulit sendiri untuk melihat tindakbalas. Ternyata Comfort Zone Hydramemory Cream selamat untuk kulit saya.




Untuk pengetahuan semua, bahan utama dalam Comfort Zone Hydramemory Cream ini ialah berasakan air supaya berfungsi dengan baik dengan asid hyaluronik. Apabila saya menggunakan krim ini pada waktu pagi saya segera melihat perbezaan. Walaupun ia benar-benar berkrim, ia meresap ke dalam kulit saya dengan cepat. Ia juga bagus sebagai asas untuk make up dan ia benar-benar mengekalkan kulit saya terhidrat sepanjang hari. Terasa segar dan sejuk pada kulit yang sesuai semasa cuaca panas. Dan takde masalah walaupon sekarang memakai mask sepanjang hari.


Krim Comfort Zone Hydramemory ini telah memberikan hasil yang terbaik untuk kulit muka saya. Jadi kalau kawan2 yang ada masalah kulit muka yang kering dan kusam Murni sangat2 rekomen untuk mencuba Comfort Zone Hydramemory Cream ni.Walaupon harganya agak mahal tetapi produknya bagus untuk saya. Saya rasa krim ini sama baiknya dengan pelembap yang lain yang merupakan salah satu krim penghidratan kegemaran saya seperti Clinique. Jadi tak rugi saya melabur lebih sikit bila hasilnya seperti yang saya mahukan.

Adakah anda ingin mencuba krim Comfort Zone Hydramemory juga? 

Disini Saya ada berita baik..Korang boleh dapat Diskaun 11% tanpa perbelanjaan minimum dari 1 - 11 November 2021

👉🏼👉🏼 Masukkan code [COMFMA11] pada kod promosi sebelum membayar pesanan anda.

Link untuk pembelian disini : https://bit.ly/czpromo11

Untuk maklumat lanjut boleh follow Facebook: Comfort Zone Skincare Malaysia
 Instagram: comfortzone_malaysia
 

Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang