Jom Download Marrybrown App dan Dapatkan Pelbagai Great Deals Yang Jimat Dan Berbaloi

5:40 PM

Assalamualaikum...

Hai korang apa khabar semua? Harini Murni nak share dengan korang semua tentang Restoran Marrybrown baru saja melancarkan App baru mereka. Dalam Marrybrown App ni terdapat banyak great deals yang jimat dan berbaloi-baloi. So semalam alang-alang kami keluar shopping barang raya dekat Kompleks Bukit Jambul so Murni singgah laa ke Restoran Marrybrown dalam tu untuk cuba redeem Great Deals dalam MB App. Ternyata memanng mudah jer nak redeem. Kat sini boleh dine in atau tapau. Tapi Murni pilih untuk tapau jer. Sebab Murni beli makanan tengahari untuk Zulaikha jer.

Dalam MB App ni kita bukan sahaja boleh redeem Great Deals, Kita juga boleh mengumpul point. Setiap wang yang anda belanja di Marrybrown akan ditukarkan ke bentuk point dan point itu juga anda boleh redeem makanan dalam MB App Great Deals. So lepas ni kena selalu laa singgah sini kata suami.

Best sangat MB App ni sebab banyak great deals tawaran sehingga 40% dan harga serendah RM2.90. So cepat2 redeem sebelum kehabisan. Dan untuk New User yang baru download MB App ni akan dapat FREE seketul Marrybrown Crispy Chicken. Sape taknak rugi laa..hihihi.


Di bawah ini ada kaedah untuk redeem, mudah je tak susah mana janji ada MB App.

Bahagian Tawaran pada tab Laman Utama:
1. Pada halaman utama, klik pada tawaran yang anda minati
2. Sebaik sahaja anda mengklik pada tawaran yang dipilih, anda akan melihat penerangan lanjut mengenai tawaran yang dipilih.
3. Tekan 'redeem'
4. Lihat tawaran yang ditebus di bawah 'Ganjaran Saya'
5. Tekan tawaran yang dipilih dan tunjuk kod QR di cawangan Marrybrown yang mengambil bahagian untuk menebus makanan anda.





Mudah kan??? jadi jangan buang masa dan muat turun aplikasi Marrybrown hari ini juga. Kena cepat rebut tawaran menjimatkan dan sangat berbaloi. Korang boleh download Marrybrown Apps for free di https://mbapp.marrybrown.com/ 



Jangan lupa check out diorang punya selected outlets yang menawarkan great deals ni tau. Korang boleh check list outlet di sini https://mbapp.marrybrown.com/participating-outlets/

Untuk maklumat lanjut tentang Marrybrown korang boleh pergi ke social media diorang okay. Enjoy!!

Website: https://marrybrown.com/
MB App: https://mbapp.marrybrown.com/
Facebook: MarrybrownMalaysia
Instagram: Marrybrownmy
YouTube: MarrybrownTV
Telegram: https://t.me/marrybrownmy

Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang