Dine-in di Sushi Brito | Nikmati Penjimatan Banyak dengan Langganan foodpanda pandapro

1:21 PM

Assalamualaikum semua..

Sejak Covid-19 melanda seluruh dunia, gaya hidup kita juga telah banyak berubah. Yang paling ketara selepas Covid-19 melanda penggunaan E-hailing adalah secara meluas terutama sistem penghantaran makanan secara atas talian. Penghantaran makanan telah menjadi sebahagian daripada gaya hidup kita dan trend ini berterusan kerana ramai yang telah terbiasa menggunakannya kerana lebih memudahkan urusan seharian kita. Foodpanda adalah salah satu penyedia perkhidmatan penghantaran yang dominan di Malaysia tidak asing lagi bagi kebanyakan rakyat Malaysia. Jenama ini telah berkhidmat dengan baik kepada negara masa yang paling sukar semasa penutupan pandemik dan menawarkan kemudahan yang hebat kepada penggunanya. Aplikasi foodpanda mesra pengguna dan bekerjasama dengan sejumlah besar restoran atau penyedia makanan tempatan. Tetapi adakah anda tahu bahawa anda sebenarnya boleh memaksimumkan nilai sebagai pengguna aplikasi foodpanda? Mai Murni ceritakan..baca sampai habis.

Kepada semua pengguna setia foodpanda, dengan subscribe pandapro foodpanda (dari RM4.90 sebulan),anda akan mendapat akses kepada faedah eksklusif seperti 12X penghantaran percuma untuk semua pesanan melebihi RM25, 15% tanpa had dan diskaun untuk lebih 20,000 restoran, baucar pandamart foodpanda,  Potongan ekstra 5% tanpa had untuk pesanan ambil sendiri atau pick-up order dan Tawaran potongan 25% tanpa had untuk makan di kedai atau Dine-in (3x tawaran bagi setiap outlet)

Jadi kami sekeluarga telah mengambil kesempatan ke atas tawaran makan-makan daripada langganan pandapro. Kami menebus baucar daripada aplikasi foodpanda dan berjaya mendapat diskaun sebanyak 25% untuk dine-in di restauran sushi kegemaran kami iaitu Sushi Brito berhampiran dengan rumah kami. 




Alhamdulillah kami dapat menebus baucar Dine-in daripada langganan pandapro dan kami mendapat baucar diskaun 25%. Penjimatan adalah besar dan menawarkan nilai yang besar sebagai balasan untuk yuran langganan pandapro. Ia lebih berguna jika anda makan dalam kumpulan besar dan memanfaatkan ciri ini sebab potongan 25% adalah dari keseluruhan bill kami. Memang jimat banyak. Sebelum bercerita macam mana nak langgan pandapro kami nak makan dulu laa..perut pon dah lapar. Ini adalah antara menu hidangan dinner kami di Sushi Brito, Penang.


Chicken Katsu Karei Don 


Salmon Teriyaki Don


Fries & Kanikama


Tori Katsu Don


CreamiNARi & Sushi





Okay dah habis tengok menu, mai Murni ajar cara nak mendaftar pandapro foodpanda adalah sangat mudah, Boleh ikut step dibawah. Klik pada "Become a pandapro", "Select Plan" dan "Subscribe Now"Anda boleh memilih kekerapan pembayaran dan jika dibilkan setiap tahun, yuran langganan bulanan serendah RM4.90! Di sana anda pergi, anda boleh mula menikmati faedah dan faedah pelanggan pandapro. Mudah kan!!!







Okay disini ada beberapa petua tentang cara menebus dan menggunakan baucar:
  1. menebusnya melalui aplikasi foodpanda
  2. memaklumkan pelayan apabila memesan bahawa anda akan menggunakan baucar makan foodpanda; akhir sekali 
  3. tunjukkan e-baucar (dengan kod baucar unik) kepada juruwang sebelum pembayaran, mereka memerlukan kod atau tangkapan skrin untuk meneruskan diskaun.








Sebenarnya Sushi Brito bukanlah sebuah restoran baru dan sebenarnya, telah wujud sejak sekian lama. Restoran yang diperakui halal itu terletak di arena SPICE dan menawarkan menu berinspirasikan Jepun dengan tumpuan yang hebat pada barangan Sushi. Mereka agak kreatif dengan sushi- barangan seperti sushi burrito, burger sushi juga terdapat di restoran ini tetapi jika anda seorang yang baru, hidangan don dan udon juga ada di sana. Kami menyukai kepelbagaian menu dan berpendapat bahawa tempat itu amat sesuai untuk perhimpunan atau sekumpulan pengunjung yang lebih suka mempunyai variasi. Bil kami sepatutnya sekitar RM100 dan dengan penggunaan baucar, kami berjaya mengurangkan kepada RM75 dengan penjimatan langsung RM25!


So..Jangan tunggu lagi! Dapatkan pelan langganan anda sekarang dengan hanya RM8.90 sebulan atau dapatkan lebih banyak lagi penjimatan apabila anda melanggan pelan jangka panjang RM6.90 sebulan selama 6 bulan atau RM4.90 sebulan selama 12 bulan. Jangan lepaskan peluang untuk menikmati tawaran-tawaran hebat setiap kali anda membuat pesanan melalui aplikasi foodpanda. 

Tawaran-tawaran tersebut termasuklah:
  1. 12x penghantaran percuma untuk pesanan melebihi RM25
  2. Potongan 25% dan ke atas tanpa had di lebih 25,000 restoran
  3. Baucar eksklusif pandamart foodpanda
  4. Tawaran potongan 25% tanpa had untuk makan di kedai atau Dine-in
  5. Potongan ekstra 5% tanpa had untuk pesanan ambil sendiri atau pick-up order
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai terma dan syarat tawaran pandapro ini, sila lawati:

Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang