DIY Hadiah Untuk Yang TerSAYANG di www.Printcious.my

12:27 PM

Assalamulaikum..


Haritu masa bulan April Murni ada buat entry pasal hadiah ape yang sesuai untuk Hari Lahir Suami. Macam2 idea dan cadangan dari rakan2 blogger..maka dapat laa idea belikan suami wallet kebetulan wallet dia dah lusuh..hehehe selesai masalah.. Tapi tak lama lagi our Anniversary yang ke-8 is coming. Bila tanya suami "abang nak hadiah ape???". Dia hanya cakap "takde hadiah pon takpe asalkan awak dan anak2 sentiasa ada disisi saya". Oh so touching..








Tapi kali ni Murni nak beri sesuatu yang lain dari yang lain..Murni nak DIY sendiri hadiah untuk encik suami. Bila google2 terjumpa satu website http://www.printcious.my/. Dalam ni ada macam2 hadiah yang kita boleh DIY sendiri. Murni memang teruja gila..Bersesuaian laa dengan tagline mereka iaitu  “Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”. Kiranya hadiah Anniversary ke-8 ni adalah hadiah dari HATI ler sebab sebelum ni Murni tak pernah DIY ape2 hadiah untuk dia. Just beli jer yang ready made.








Macam-macam product yang ada seperti di http://www.printcious.my/ ni seperti T-Shirts, Mugs, Cushions, Phone Cases, Ceramic Tiles, Puzzles, Mousepads dan Mini Tees. Murni memang teruja sangat lah tengok website ni, suka sangat Murni kalau benda2 comey gini. haih! rasa macam nak tempah semua.





Lepas ni kalau takde idea untuk wedding gift atau birthday kawan2, Murni dah tahu dah boleh tempah kat sini, macam2 boleh buat. Lepas dah design2, siap ada discount lagi. Kalau tak mau design sendiri takpe kerana design2 yang sedia ada pon dah cukup menarik..tunggu pilih jer..memang rambang mata tengok semua cantik2 hehe.





Macam Murni, Murni teruja nak tempah Puzzles. Cadangnya nanti rumah baru kami dah siap boleh laa dijadikan hiasan. Murni pilih untuk letak picture family kami masa pergi bercuti di Cameron Highland Bulan Ogos 2016 lepas.Tak sabar pulak nak tunggu hasilnya. Nanti boleh laa sama2 buat puzzles tu dengan anak2. Dah siap boleh terus framekan. Serius harga pon murah siap ada discount lagi..Eee bestnya!!! Kat bawah ni Murni tunjuk dulu cara2 Murni Costumize My Own Puzzles.. Best sangat2.



pilih categories




Click customise your own puzzles




Murni pilih Basic Puzzle



click Add Image



masukkan picture anda



edit2 sampai jadi




ok dah siap boleh Add to Cart




Nak tengok hasilnya kena tunggu next review. Kalau kawan2 nak order jangan lupa create account kawan2 nanti di Printcious.my. Sign Up Become Member
lepas tu selamat membeli belah..hehehe





UNTUK MAKLUMAT LANJUT:


FB PAGE: PRINTCIOUS

WEBSITE: PRINTCIOUS.COM




Artikel Menarik Yang Lain

4 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang