LAZADA 11.11 Shopping Festival - THE BIGGEST ONE DAY SALE is here!

6:29 PM

Assalamualaikum..

Hai semua.. Tinggal tak berapa hari lagi Lazada 11.11 Sales akan berlangsung. Masing2 excited dah tu dengan senarai shopping list yang panjang. Almaklum laa kerana Lazada Sales 11.11 adalah Festival Membeli-belah-Jualan Satu Hari Terbesar dengan harga serendah RM1, diskaun sehingga 90% dan baucar tunai berjumlah RM11,000,00. Memamng rugi laa kalau tak rebut peluang ini. korang boleh tengok pelbagai jenama dan product yang Lazada offer sempena 11.11 Shopping Festival klik sini ==>Lazada 11.11 Shopping Festival.


Dan ada berita baik juga untuk semua yang bergelar blogger, sempena bulan November ini Lazada juga menganjurkan blogger contest tau. Jika berminat, korang semua boleh klik https://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai terma & syarat yang telah ditetapkan oleh Lazada untuk join contest ini.



Untuk menyertai Blogger Contest ni kita kena  jawab 3 soalan mudah. Soalannya adalah:

What 3 products (or more) are you adding to your cart to buy during Lazada 11.11 Shopping Festival? Share your wishlist with us! 


1. Stand Mixer
Okay, barang pertama yang masuk ke dalam troli saya adalah stand mixer. Entah kenapa sejak dua menjak ni saya rasa saya rajin untuk buat kek atau muffin. Memandangkan mixer biasa yang ada dirumah sekarang ni dah uzur, rasanya kalau saya upgrade kepada stand mixer yang agak besar dan canggih mungkin saya akan bertambah rajin untuk membaking.



2. Bread Maker
Barang yang kedua ni pulak dah lama saya idamkan. Tambahan pulak ada kawan dalam facebook saya selalu update hasil dia membuat roti dengan bread maker ni, keinginan saya bertambah membuak-buak. Kalau laa masa Lazada 11.11 Shoping Festival ni harga Bread Maker ni dapat discount banyak, boleh laa saya membelinya.


3. Baking Tool Cake Decorations
Yang ini pon dah lama saya intai2. Lepas ni saya tak payah beli kek dekat luar la. Saya boleh buat kek dan deco sendiri dirumah. Sambil main masak-masak dengan anak-anak.



Itu sahaja laa barang2 yang saya masukkan dalam troli saya sempena  LAZADA 11.11 Shopping Festival. Dan kalaulah saya dapat menang Blogger Contest ini pon lagi seronok. Mana tahu rezeki. Kawan yang nak join boleh klik >>SINI<<.  Nak tahu jenama dan product yang di offer sempena Lazada 11.11 Shopping Festival?  boleh klik >>SINI<<. Nak tahu apa hadiah boleh baca dibawah:

Join the contest to get one RM30* voucher + a chance to win one RM1,111, RM150 or RM100 Lazada voucher!

100 lucky winners:

  • 1st Prize: 1 x RM1,111 cash voucher
  • 2nd Prize: 11 x RM150 cash vouchers
  • 3rd Prize: 88 x RM75 cash vouchers

Get creative to win one of the creativity prizes up to additional RM600! 3 posts will be selected among the participants by an internal Lazada committee to award vouchers worth RM1,000.
 
Creativity prizes:
  • 1st Prize: 1 x RM500 cash voucher
  • 2nd Prize: 1 x RM250 cash voucher
  • 3rd Prize: 1 x RM100 cash voucher

The contest will end on 11 November!! 


Artikel Menarik Yang Lain

6 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang