Abadikan Gambar Percutian Pada Personalized Mug dan Fridge Magnet

2:11 PM

Assalamualaikum..

Ulang Tahun Kelahiran, Ulang Tahun Perkahwinan, Perayaan, Tahun Baru, Pertunangan, Pernikahan, Pengijazahan, Makan Malam Tahunan, Hari Ibu, Hari Bapa & Travel semua ini dan banyak lagi adalah detik-detik yang istimewa buat kita semua. Serlahkan semua ini dengan hadiah yang menghangatkan hati, memulihkan semangat, dan hadiah yang menyuburkan kenangan dengan sesuatu yang istimewa. Jadi untuk mengabadikan saat2 memori terindah ini Murni mendapat idea untuk print semua gambar2 kenangan ini pada Personalized Mug dan Fridge Magnet. Dan kalau untuk dijadikan hadiah kepada insan2 tersayang pon sangat2 sesuai.


Memandangkan tahun lepas kami sekeluarga bercuti ke Kuala Terengganu dan Pulau Redang, jadi Murni rasa nak abadikan gambar2 percutian kami pada Personalized Mug dan juga fridge magnet. Macam Personalized Mug Murni dah ada banyak dan pernah tempah dengan Bestsub Malaysia untuk hadiah hari ibu macam ni. Dan kalini saja tempah untuk kenang-kenangan dan nak hiasan pada petiais kami. Jadi Murni cepat2 contact Ms Elaine dari Bestsub Malaysia. Memang mudah berurusan dengan Ms Elaine Murni just bagitahu design macam mana yang Murni nak dan Murni beri gambar yang Murni nak gunakan. Dalam masa 24 jam Murni dah dapat gambar artwork dari Elaine dan memang cantik dan Murni sangat2 berpuas hati. Deal.
Dan inilah hasilnya..Memang cantik dan Murni tak sabar nak terima. mesti anak2 seronok setiap kali nak buka petiais akan nampak fridge magnet muka mereka.




Dalam beberapa hari Murni punya Personalized Mug dan Fridge Magnet dah sampai. Sampai2 tu encik suami minta nak letak dekat meja kerja dia dirumah. Dia tak habis2 puji cantik sangat sampai sayang nak guna untuk minuman. hihihi. Dan fridge magnet pon sangat unik sebab first time kami ada fridge magnet gambar kami sendiri. Lepas ni kami akan tempah lagi.





Kenapa Murni memilih The Present untuk buat souvenir?

The Present ini adalah jenama utama SanTAC. Di sinilah Malaysia bertukar untuk produk unik yang menyatakan apa yang paling disukai orang. Dari fenomena budaya pop terkini dan skandal politik ke hobi kegemaran, aktiviti, sebab dan minat, mudah untuk mencari reka bentuk dan barang-barang yang ada di The Present. The Present ini adalah kedai hadiah peribadi dalam talian dengan menggunakan kaedah Print On Demand.

Jangan buang! Mari kita bekerjasama untuk menyelamatkan sumber bumi. Teknologi percetakan kami menyesuaikan diri dari penyelesaian pemindahan haba BigTREE, di mana dapat semua imej atau reka bentuk terutama foto boleh dicetak pada produk dengan warna yang lebih tepat.

Semua produk kosong yang The Present dapat dari kilang Bestsub. Kilang Bestsub dengan pengeluaran profesional dan kawalan kualiti telah berjaya meluluskan audit kilang yang dijalankan oleh BSCI dan SQP.

Juga produk The Present dengan pensijilan ISO9001, SGS, CE, FDA dan Intertek telah memenangi pengiktirafan dari seluruh dunia. Mereka adalah produk yang hebat yang boleh dipercayai dan dibeli. The Present biasanya menghantar pesanan pelanggan kami dalam masa 24 jam.

WHY BUY FROM RETAIL GIFT SHOP WHEN YOU CAN PERSONALIZE HERE WITH LOWER COST AND DELIVER UNTIL YOUR DOORSTEP!

SCAN TO COLLECT RM5 Gift Voucher, Valid until 31 st JULY 2020

BestSub Malaysia adalah penyelesaian sehenti anda untuk sebarang hadiah peribadi, sesuai untuk hari jadi hadiah, hadiah korporat, barang bertema keluarga, dan juga sebagai hadiah pintu untuk majlis perkahwinan. Hadiah peribadi membolehkan anda menyesuaikan reka bentuk dengan nama, mesej dan hampir sama apa-apa yang anda ingin katakan kepada penerima dan menjadikannya unik dan bermakna bagi mereka. BestSub menawarkan sehingga 3,000 jenis hadiah yang berbeza untuk anda pilih! Semak kami

katalog: https://drive.google.com/file/d/1vEMjD8lJw_iNa9mVP_-O6cP5U7YJJYyr/view


Salah satu produk kami yang paling popular adalah cawan peribadi, semua cawan kami dilengkapi dengan SGS Sijil dengan menggunakan JS Coating, yang selamat digunakan setiap hari.

Bagi mereka yang berminat memulakan Perniagaan Percetakan anda sendiri dengan Kos Permulaan Rendah, anda boleh menghubungi kami,

Cik Elaine, 019-9858151

BestSub Malaysia, Total Brandme Sdn Bhd

Alamat: 6, 6A & amp; 6B, Jalan Harmoni 1A / KU3, Pusat Komersial Kristal Klang, 42100 Klang.

Waktu perniagaan: Isnin hingga Sabtu (9 pagi hingga 6 petang)

Business hours: Monday to Saturday (9am to 6pm)

Web: http://www.bestsub.my

Facebook: https://www.facebook.com/BestsubMalaysia/

#Sekarang
#Personalized Gift
#SafeForDailyUse
#Pokok besar
#NoPinHole
#JSCoating
#SGSCertificate
#colouraccurate
#BestSubMalaysia
#WhiteMug
#Gred A

Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang