COSMODERM TEA TREE OIL & COSMODEM VITAMIN E | FORMULA BARU DAN BERWAJAH BARU

1:16 PM

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....


Kepada pengguna setia rangkaian produk Cosmoderm, kalini Cosmoderm kembali lagi dengan formula baru dan berwajah baru dengan kandungan yang lebih baik untuk kulit wajah kita. Antaranya Cosmoderm Tea Tree Oil (TTO) dan Vitamin E. Jadi Murni sangat teruja untuk review 2 jenis produk dari TTO dan Vitamin E ini. Sebab kedua2 produk ini adalah produk kegemaran Murni kerana sangat sesuai dengan kulit wajah Murni dan yang paling penting harganya sangat berpatutan dan mampu milik. So Stay tune ya!!!



Produk pertama yang berwajah baru dan formula baru adalah Vitamin E Bi – Phase Toning essence 2000 I.U berfungsi untuk memberikan kelembapan dan mengembalikan keanjalan kulit. Sesuai dengan #tag ‘turn you beauty’. Begitu juga dengan Vitamin E Facial Cleansing Foam yang kaya dengan anti-oxidants dan membersihkan kulit sehingga mendalam. Untuk pengetahuan semua, produk  Cosmoderm juga adalah halal untuk digunakan dan telah di uji secara klinikal. So tak pelu was2 untuk menggunakannya.

Produk kedua yang hadir dengan Formula baru dan wajah baru adalah Tea Tree Oil Refining Oil Control Serum bagi menggantikan TTO serum yang lama. Sebelum ini TTO serum dalam tiub kalini didatangkan dalam bekas kaca dan mengunakan pipette dropper untuk dititidkan di kulit wajah. Murni sangat teruja untuk menggunakannya. Begitu juga dengan Tea Tree Oil Control Facial Cleanser juga berwajah baru. Seperti yang kita ketahui Tea Tree Oil memang banyak kebaikkan kepada kulit terutama kulit yang berminyak dan berjerawat kerana mengandungi anti bakteria semulajadi. Sesuai dengan #tag ' Control Acne Delete'.



Cosmoderm Tea Tree Oil ( TTO ) 
(Sesuai bagi kulit bermasalah dan berminyak)


Tea Tree oil bersifat anti – bakteria semulajadi yang terbukti dengan sifat menenangkan untuk mengurangkan jeragat dan jerawat . Produk ini sangat sesuai digunakan untuk kulit berminyak dan berjerawat .Selamat digunakan kerana pewangi daripada natural essence from tea tree oil ,bebas paraben dan alcohol yang memudaratkan. Bebas SLS dan SLES . TTO dapat merawat jerawat seawal tiga hari. Di syorkan untuk kegunaan lelaki dan wanita .


COSMODERM Tea Tree Oil Cleanser (125ml)


Pencuci muka bertekstur krim dari Cosmoderm ini mencuci kulit dengan lembut sehingga mendalam tanpa mengeringkan permukaan kulit. Kandungan Minyak Tea Tree serta Vitamin E di dalamnya menyediakan pelbagai manfaat untuk membantu membersih wajah dengan pantas dari kekotoran serta pori yang tersumbat akibat debu. Hanya picitkan sedikit mengikut kuantiti yang diingini, sapu dan urut dengan lembut di permukaan kulit untuk mencuci kesan kotoran. Ianya mampu mengawal penghasilan minyak serta pertumbuhan dan menghapuskan jerawat degil.

CARA PENGGUNAAN:
Squeez sedikit pembersih muka ke telapak tangan yang dibasahi urut perlahan pada wajah dan bilaskan .


Cosmoderm Tea Tree Oil Refining Oil Control Serum 30 ml


Serum yang berasakan Tea Tree oil ini dapat membantu menyeimbangkan minyak sebum berlebihan yang boleh menyebabkan liang pori tersumbat. Mampu merawat jerawat dan memudarkan parut jerawat. Selain itu mampu membuang sel kulit mati yang berlebihan pada kulit Menyeimbangkan tahap PH dan kelembapan kulit. Paling Murni suka TTO Serum ini dapat mengurangkan blackhead dan whitehead pada kawasan sekitar hidung dan bawah bibir saya. Menjadikan kulit kita lebih sihat , gebu dan licin.


CARA PENGGUNAAN:
Setelah menggunakan toner, sapukan serum ke wajah dengan lembut sehingga di serap di kulit wajah.


Cosmoderm Vitamin E 
(Sesuai untuk Kulit Normal, Kering & Kombinasi)


Seperti yang kita ketahui Vit E mempunyai Antioksidan yang dapat melindungi kulit dari kerosakan oksidatif dengan melawan radikal bebas. Dapat memberi keselesaan dan melindungi kulit .Mencerahkan kulit serta tona kulit sekata. Ia juga mempunyai manfaat pelembab dan meremajaan kulit yang membantu menguatkan fungsi penghalang kulit dari penenuan. paling penting ia bebas pewangi , paraben , DEA dan bebas SLS / SLES .

COSMODERM Vitamin E Facial Cleansing Foam (125ml)

Buat kamu yang mempunyai masalah jeragat, pencuci muka Vitamin E Facial Cleansing ini mungkin menjadi penyelesai masalah terbaik. Bertekstur gel dan berbusa, ianya diperkaya dengan anti-oksidan yang mampu menghidrat kulit kering sambil mengekalkan lembapan dan kelembutan asli kulit.  Diperkaya dengan bahan semula jadi seperti Chamomile Tea, Lemon, Vitamin E dan minyak Rosehip, ia mengalakkan kadar pembaharuan sel serta membantu mencerahkan kulit. Gunakan dua kali sehari untuk hasil yang lebih efektif. 

Pembersih berbuih berasaskan gel lembut yang diperkaya dengan anti-oksidan memungkinkan pembersihan mendalam untuk menghilangkan minyak, kotoran, dan kotoran tanpa menghilangkan kelembapan kulit.

CARA PENGGUNAAN:
Picit sedikit pencuci muka. Urut dengan lembut pada wajah dan bilas dengan air.


VITAMIN E Bi-Phased Toning Essence (48 ml)


Toner yang mengandungi minyak dan air berkembar yang sempurna yang terdiri daripada 2.000 I.U Vitamin E Niacinamide (Vitamin B3) Vitamin B5 yang menenangkan dan melindungi kulit daripada pencemaran UV dan alam sekitar yang berbahaya. Ia juga membantu menyeimbangkan mikrobiota kulit, mencerahkan, dan mengimbangkan semula warna kulit yang tidak sekata. Ia akan menjadikan kulit anda berasa terhidrat sepanjang hari.




CARA PENGGUNAAN:
Selepas toner, gunakan toning essence pada muka dan urut dengan lembut sehingga ia menyerap


Korang boleh dapatkan  produk  penjagaan kulit wajah Cosmoderm secara online di www.cosmoderm.com.my atau di Shopee Cosmoderm Official Store

 Maklumat Lanjut Layari  :


























 


Artikel Menarik Yang Lain

1 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang