Dapatkan PERCUMA!!! Multivitamin Pertama Di Dunia

6:02 PM

Assalamualaikum semua..Harini Murni nak share satu berita baik buat kawan2 pembaca Coretan Murni Alysa semua. Entry lepas Murni ada sekali lg ceritakan tentang Multivitamin. Sebelum Murni cerita pasal berita baik ni, Murni nak share sikit cerita tentang Multivitamin Pertama yang wujud  di dunia.






Multivitamin Pertama Di Dunia - VITALEA 






Ramai antara kita yang tak tahu,  Multivitamin pertama di dunia adalah yang dicipta oleh DR FORREST C SHAKLEE pada tahun 1915, iaitu sejak 100 tahun lalu!! Dan yang lebih menarik, masa tu Dr Shaklee hanya berusia 21 tahun. Hebat bukan??

Dan kalau semua nak tahu, perkataan VITAMIN juga wujud dari multivitamin Dr Shaklee ni. 

Asalnya ia dinamakan SHAKLEE VITALIZED MINERALS. Sejak itulah nama VITA-MIN diguna pakai oleh semua jenama.




Walaupun zaman sekarang terdapat bermacam2 jenis dan jenama multivitamin di pasaran Malaysia. Murni tetap memilih Produk Shaklee untuk melengkapkan nutrien Murni dan keluarga. Kerana Murni telah berkenalan dengan produk Shaklee ini sejak lebih kurang 20 tahun yang lepas. Kerana masa Murni sekolah menengah lagi Mak Murni pernah belikan Murni supplement dari Shaklee ini. Tetapi masa tu Murni tak berapa tau sangat khasiat dan keberkesanan Supplement Shaklee ini. Loni baru Murni lebih tahu. Nak tahu apa khasiat Vitalea ni boleh baca SINIJadi anda semua pun mesti bijak memilih yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga.. ;-)




Selain itu SHAKLEE sememangnya terbukti MEMPUNYAI KAJIAN TERPERINCI, SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI. 









Ok lah, seperti yang dijanjikan, berita baik yang akan Murni kongsikan ialah...




Kepada setiap ahli baru Shaklee yang mendaftar bulan May- Oktober 2015 ni. Shaklee dengan berbesar hati untuk memberikan PERCUMA sebotol VITALEA - Multivitamin Pertama Di Dunia yang bernilai RM 94 sempena ulang tahun VITALEA yang ke-100. 

Syaratnya amat mudah. Hanya perlu daftar sebagai ahli RM69 dan beli sebarang produk Shaklee. SEBOTOL VITA-LEA bernilai RM 94 sudah menjadi milik anda secara PERCUMA!! 






Berbaloi sangatkan. Inilah masa yang paling sesuai untuk mereka yang nak mendaftar menjadi ahli. Banyak sangat kelebihan yang akan anda perolehi apabila menjadi ahli Shaklee.

Jangan berlengah lagi, rebut peluang keemasan ni sekarang. Masa tinggal lebih kurang 2 bulan sahaja lagi kerana PROMOSI ini akan tamat pada Oktober 2015. 

Hubungi Murni untuk dapatkan VITALEA ini PERCUMA okiess ;-)

Untuk mendapatkan sebarang pertanyaan atau konsultasi, jangan segan hubungi Murni ya :-)


email: murniwati82@gmail.com
whatsapp: +6012-9817932


















Artikel Menarik Yang Lain

4 ulasan

  1. tasha dari dulu lagi niat nak daftar jadi ahli... tapi tak berkesempatan lagi... badget tak lepas lagi.. huhu

    ReplyDelete
  2. Dah 100 tahun rupanya jenama Shaklee nie... Jenama yang hebat ^-^

    ReplyDelete
  3. lama gila jenama ni ada no

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang