KITSUI WHITIE SNOW | KEJELITAAN KULIT BERMULA DARI DALAMAN

2:33 PM

Assalamualaikum. Memang dah jadi sifat semulajadi wanita nak kekal cantik sentiasa. Tak kira laa umur remaja atau remaja purba macam Murni pon hari2 fikir macam mana laa nak jadi cantik dan teringin nak cantik. Betul tak? Sekarang ni macam2 produk di pasaran yang boleh kita cuba untuk dapatkan kulit wajah yang cantik, putih, bebas dari jerawat dan parut jerawat. Malah ada yang telah mencuba berpuluh2 produk skincare dan supplement tapi masih tak dapat kesan yang positif yang diinginkan. Mesti ada sebab kenapa kita tak dapat kesan yang positif itu. Kalau nak tahu please stay tune!!


Apa yang Murni cakapkan tadi adalah berdasarkan pengalaman Murni sendiri iaitu Murni telah mencuba bermacam2 produk kecantikan malah supplement tapi apa yang Murni idamkan tak dapat. Sebelum ni Murni ada terbaca satu posting di FB tentang kecantikan yang sebenar adalah bermula dari usus yang bersih dan sihat. Bila fikir balik memang betul apa yang dia cakapkan untuk dapatkan kulit yang cantik dan cerah kena pastikan usus anda bersih dan sihat dulu. Sebab setiap apa yang kita makan akan sampai ke usus. Kalau usus kita x sihat macam mana kita nak dapatkan kesan yang terbaik diatas segala yang kita makan. Jadi untuk dapatkan kulit yang cantik kita kena jaga usus kita dulu. Macam mana nak jaga usus??? Macam Murni, Murni dah jumpa satu produk yang sesuai dengan Murni iaitu KITSUI WHITIE SNOW.




Sebenarnya minggu lepas Murni ada singgah di Watson dan ternampak Kitsui Whitie Snow ini. Setelah meneliti info dan kandungan produk Kitsui Whitie Snow. Rupanya ia mengandungi probiotic dan prebiotic seperti vitagen  yang dpt mempercepatkan proses penghadaman makanan dan menyihatkan usus kita. Menjadikan nutrisi lebih mudah diserap kedalam system badan kita. Masalah kulit juga akan berkurang sekira usus anda bersih dan sihat. Maka Murni dengan tak berlengah lagi terus beli Kitsui Whitie ni untuk cuba. Alhamdulillah sangat2 serasi sebab Murni dapat rasa kelainan pada wajah Murni.



Best kan??? Dengan usus yang bersih pastinya  akan menjadikan kulit lebih cerah dan sihat dengan 2 kandungan yang hebat seperti:

- NIACINAMIDE dan VITAMIN C pencerah kulit yang paling berkesan & selamat digunakan .  

- PROBIOTIC & PREBIOTIC

- VITAMIN C 

- NIACINAMIDE

- GRAPE SEED EXTRACT

- KULIT LEBIH CERAH DALAM MASA 7 HARI 

- SISTEM PENGHADAMAN LEBIH BAGUS.

- PENCERAH KULIT YANG SELAMAT & BERKESAN


  


Kat bawah ni adalah Testimoni mereka- mereka yang telah memilih Kitsui sebagai produk kesihatan dan kecantikan nombor 1 mereka. Nampak sangat ketara hasilnya yg memberansangkan. So tak salah laa bila Murni juga mencuba Kitsui Whitie Snow ni. Tengok gambar-gambar dibawah:







Kitsui, Cantik Semulajadi !



Grab your KITSUI now at the pharmacist near you !

𝐃𝐢𝐬𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐕𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐝𝐞 + 𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐆𝐢𝐟𝐭 🎁 
Guna code "KITSNOW" semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) di Kitsui Official Shopee Mall


Kitsui Website : https://kitsui.com.my/

Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq

Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia













Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang