Raikan Majlis Istimewa di The Petals Event Space | Grand Opening of The Petals Event Space, Teluk Kumbar Penang

11:24 AM

Hai, Assalamualaikum semua..


Ada berita baik kepada warga Penang yang sedang mencari ruang untuk mengadakan majlis peribadi Murni nak perkenalkan satu tempat baru iaitu The Petals Event Space. Baru2 ni Murni ada datang untuk memeriahkan lagi majlis pembukaan rasmi The Petals Event Space. Dan Murni suka untuk kongsikan kepada kawan2 tentang tempat pilihan terbaru ini.




Terletak di Taman Ria, Teluk Kumbar, Mereka menawarkan dewan utama "The Petals" yang mempunyai kapasiti maksimum 350 pax atau 35 meja bulat. Ia juga dihiasi dengan beribu-ribu bunga palsu, candelier kristal, pentas kaca dan latar belakang bunga.





Dengan ruang yang berhawa dingin sepenuhnya serta bersaiz 5,578 kaki persegi. Tempat ini memang sangat2 sesuai dan selesa untuk semua majlis. Ia juga dilengkapi dengan ruang penyimpanan dan pantri. So kalau nak tempah latering pon mudah untuk diuruskan semasa majlis nanti.






Dan beberapa hari selepas Grand Opening The Petals Event Space ini. Ada sebuah majlis kenduri perkahwinan telah dilalukan disini. Tengoklah betapa meriah majlis tersebut. Semua tetamu pon tepukau dengan keindahan tempat ini. Dan pastinya akan terpahat disetiap hati tetamu bahawa majlis yang dilakukan disini sangat2 berpuas hati. InsyaAllah!!





Jadi jika ada yang yang mencari2 tempat untuk mengadakan majlis perkahwinan, acara korporat, hari jadi dan perpisahan boleh menghubungi :

Tel / Whatsapp: 016-344-3820 / 019-4563820.
Facebook: thepetalspg
Instagram: thepetalspg

Alamat:
Flora Parc Sdn Bhd
2-2-2, Taman Ria,
Jalan Bukit Gemuruh,
11920 Teluk Kumbar, Penang
Malaysia






















































 

Artikel Menarik Yang Lain

0 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang