Sudah Jumpa..Oh My Wedding Ring!!

2:24 PM

Alhamdulillah..Lepas lebih 2 minggu menghilang akhirnya cincin kahwinku ini muncul kembali. Terobeknya misteri kehilangannya boleh baca SINI ya. Sebenarnya Murni dah hampir putus asa.. macam2 cara dah dibuat. .Akhirnya Murni hanya tawakal jer kepada Allah SWT..Ternyata bila kita bertawakal pada Allah, Allah permudahkan segala urusan. Syukur sangat2 




Mesti kawan2 tertanya-tanya kat mana Murni jumpe. Sebelum ni Murni dah jangka yang cincin ni memang ada kat dalam rumah cuma Murni lupa letak tang mana. Nak dijadikan cerita malam tadi basuh pinggan lepas makan malam. Nampak satu cawan terselit celah tempat letak pingan. Cawan plastik yg selalu Danish guna masa dia kecik dulu..loni dah besar dia dah tak nak guna dah cawan plastik tu.. Dia nak minum guna Mug pulak. Jadi Murni pon ambik nak basuh cadangnya nak simpan balik laa. Tiba2...Tarrrrraaaa..nampak cincin tu dalam tu..


Ya-Allah, betapa cuainyer diriku ini..Mungkin masa nak basuh pinggan haritu Murni buka dan letak dalam tu. Pastu lupa..Sebab tak pernah buat camtu..sebelum ni kalau balik kerja terus buka letak dlm laci..mungkin haritu balik2 kerja terus ke sinki dan kebetulan ada banyak cawan tak berbasuh. Murni plok jenis yang tak suka buat kerja rumah pakai barang kemas.






Dan yang paling sadisnya Murni tak ingat dah design cincin tu. Masa tanya kat kawan yang kerja dekat kedai emas dia suruh lukis design cincin tu..tengok la tak sama langsung..hahaha nak tergelak pon ada..nak menangis pon ada..gambar pon takda.. loni dah jumpa kena ambik gambar banyak2..hihihih



Tak sama langsung design nyerrr!!!






Apa2 pun Murni sangat bersyukur kerana Allah telah permudahkan segala urusan. Lepas ni Murni dah tak mau cuai2 lagi dah.. Terima kasih sangat2 kepada semua kawan2 yang mendoakan terutama sekali kawan2 dari group #Blogger Utara. Murni sayang uolsss semua..hihihihi




Artikel Menarik Yang Lain

10 ulasan

  1. Wahhhh,,, finallyyyy ! Alhamdulillah jumpa, ye, jodohnye panjang lg tuuu, hehheee

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah..jumpa juga ye

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah jumpa pon..... ;)

    ReplyDelete
  4. dari segi lukisan 2 nampak cam artis nih.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilah jumpa dah. tapi biasanya barang ni bila hilang kalau mencari memang tak jumpa. bila dah takmo cari tup tup terjumpa pulakkkkk

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..jumpa juga..memang rezeki kak murni..

    ReplyDelete
  7. sure happy giler2 dpt jumpa balik
    cantik cincin tu

    ReplyDelete
  8. fuh...lega....

    sm la...x suka pkai brg kemas ms wt keja dapur.lani apa pon x pkai tmasuk gelang rntai...hahaha....sng

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang