Cepatnya Kamu Berdua Besar | Tiqa & Tiqi si Bulus

3:27 PM


 Assalamualaikum...


Apa khabar semua?? Sejak2 mengandung ni Murni jarang nak update cerita pasal si Bulus kami dua beradik ni..Alhamdulillah usia mereka berdua ni dah cecah 6 bulan. Tapi ape yang Murni nak bagitau Murni rasa masih baru jer bela mereka tetapi cepat sungguh mereka membesar..Bila belek2 entry pertama untuk mereka 3 bulan lepas..tetiba rindu pulak mereka masa tu..hihihi





Gambar sebulan lepas..


Tiqa







Tiqi







Bila tengok gambar Tiqa bersama Danis masa Raya Haji bulan September kecik jer dia... 




Sekarang....















Tiqi September 2016




Sekarang....
















Sebenarnya banyak juga cabaran dalam membesarkan dua beradik ni..Tambah2 kami berdua bekerja..Tapi Alhamdulillah kami berjaya juga membesarkan Tiqa & Tiqi dengan baik..

Artikel Menarik Yang Lain

7 ulasan

  1. Kucing...mmg tak puas tgk dia...tgk-tgk dah besar..hahaha

    ReplyDelete
  2. kak murni awat comey overload sangat tiqa tiqi nie..gerammmmmmmmmmm!

    ReplyDelete
  3. Masya Allah comelnya anak bulus 😍😍

    ReplyDelete
  4. kejap je beso na..eh eh nti lg besor lg lawa npk nye tu hihi

    ReplyDelete
  5. dh besaq pun.. mesti tak muat nanti buaian tu. hehe

    ReplyDelete
  6. besar dah kedua2 mek gebu ni... hihihihi

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang