10 Produk Kegemaran Yang Perlu Saya Beli Dari ezbuy

8:54 AM



Hello salam satu Malaysia semua..


Sejak akhir2 ini banyak website online shopping sedang buat YES (Year End Sale) dan juga Festive Sales sempena Christmas and CNY (Chinese New Year). Tapi dalam banyak2 website online shopping Murni sangat terpikat dengan sale & produk2 jualan dalam ezbuy Malaysia. Murni ni jenis yang sangat berkira jika ingin membeli barang2, tambahan di zaman gawat ni Murni mesti membandingkan harga setiap barang yang Murni nak beli. Murni akan cari barang yang sama tapi harga yang termurah..dan yang paling penting Murni nak juga jimatkan kos shipping. Jadi setelah dibelek2 dan ditilik2 memang barang2 dalam ezbuy Malaysia sangat menepati citarasa Murni ditambah pula dengan Prime Service yang disedialkan oleh ezbuy Malaysia memudahkan Murni untuk membeli produk murah direct dari China dengan kos shipping yang sangat murah. Memandangkan Murni tengah mengandung loni maka produk kegemaran Murni mestilah banyak maternity product. Sekiranya kawan2 nak pon tengah mecari maternity produk sila click "Beli Maternity Clothing Online" ni. Mesti rambang mata dengan design yang cantik2 dan harga pon berpatutan.

Antara 10 produk kegemaran Murni perlu beli dari ezbuy Malaysia adalah:-



1. Maternity dress
 
 


Dalam berpuluh2 website yang jual maternity dress Murni perasan baju2 mengandung yang dijual dalam pelbagai butik website semuanya harga agak mahal. Tapi dalam ezbuy Malaysia sangat berpatutan kerana kita beli direct dari pembekal di China. Macam baju ni dekat website lain harga RM50+. Tapi di ezbuy Malaysia Murni dapat harga RM37.93. Boleh tengok disini Lace Panel Ribbon Chiffon Maternity Dress



 2. Baju t-shirt mengandung + menyusu











Sesuai dengan cuaca di Malaysia yang panas dan kering, T-shirt  kain kapas sangat selesa dipakai diwaktu mengandung dan juga waktu menyusu. Jadi Murni dapat berjimat kerana lepas mengandung pon masih boleh pakai walaupon menyusu baby. Harga baju ni hanya RM26.90. Boleh tengok link ini Baju mengandung + menyusu.



 3. Maternity Cotton Harem Pants










Seluar mengandung juga sangat perlu kerana ibu mengandung memerlukan pakaian yang selesa untuk pakaian hari2. Selain selesa kharga yang berpatutan yang diberikan oleh ezbuy Malaysia memikat hati ini. Murni dah survey dan perbezaan harga sangat murah dan terdapat banyak pilihan warna. Jadi senang la Murni nak beli banyak2 untu pakai pergi kerja.
Maternity Cotton Harem Pants harhanya hanya RM40.69





4. U-Shaped Maternity Pillow






Bila usia kandungan dah cecah Trimester ke-3 dan perut dah makin besar masa ini la nak tidor pon tak selesa. Loni banyak yang jual maternity pillow. Dalam website banyak yang jual dengan harga yang mahal cecah 3++. Tapi dalam ezbuy Malaysia Murni tengok U-Shaped Maternity Pillow ni harganya hanya RM33.66 sahaja. Pasal penghantaran jangan risau prime service kan ado. Jap lagi Murni cerita ape itu Prime Service tu ok..



5. Baby Romper


Superman Batman Spiderman Starry Baby Romper ni harganya hanya RM8.62/pc






Pattern Graphic Baby Romper ni harganya RM16.21/pc

Dari masa Alysa & Danish kecik lagi Murni sanagta suka belikan mereka berdua romper macam ni. Sebelum ni Murni banyak beli online dari FB dan kedai2 baby. Kalau beli dari FB selalu gambar yang patern & corak yang Murni nak takde dan kalau beli dekat butik baby harganya jauh lebih mahal dari harga di ezbuy Malaysia. Ni yang buat Murni rasa tak sabar2 nak beranak ni..hehehe



6. Baby Carrier
  




Satu lagi persiapan untuk baby yang bakal lahir ni adalah baby carrier. Sebab yang lama dah uzur sangat sebab dah 2 orang anak pakai. Jadi kali ni nak beli baru laa..Tapi memandangkan kami jarang guna so try beli yang murah2 dulu. kadang2 baby takmo duduk dalam tu rugi jer beli mahal2. Baby carrrier ni harganya hanya RM24.14.


 7.Mummy Bag Galas Besar dan Serbaguna. 









Bila dah bergelar ibu bersama anak kecik ni backpack adalah salah satu keperluan sekiranya ingin keluar berjalan-jalan bersama anak. Dan backpack ini hendaklah compatible dan multifunction. Almaklum macam2 barang baby nak kena bubuh dalam tu. Harga Bagpack ni RM53.79 dan kalau berminat boleh tengok link ini.


8. Pakaian perayaan Untuk Kanak-kanak








Comey kan baju budak perempuan ni. CNY tak lama jer lagi. Teringin nak bagi Alysa bergaya ala2 Chinese kids. Murni ada juga tertengok dekat supermarket tapi harga mak aih mahal woo. Lagipon kaler dan pilihan tak menepati citarasa Murni. Tapi yang ni Murni memang berkenan. omey sangat2. Oriental Floral Cheongsam Dress For Kids ni harganya RM26.55. memang berbaloi2 membelinya.



9. kids swimming suit







Memandangkan baju mandi Alysa dan Danish dah makin ketat dan lusuh. Murni cukup teruja untuk beli baju mandi yang baru untuk mereka. Kalau sebelum ni Murni beli yang pendek2 dan mereka selalu sunburn sebab cuaca kat Malaysia sangat panas. Jadi kali ini Murni nak beli yang fully cover kulit mereka. Harga Children piece swimming suit wet suit snorkeling DIVE SKIN Sun suits waterproof clothing ini hanya RM34.41 sahaja.


10. Cats toy 

 




 



Tak lupa juga buat si bulus kami Tiqa & Tiqi, Murni pon belikan untuk mereka berdua Berus bulu mereka sekali dengan tempat menggaru. Harga hanya RM19.86. kalau nak tengok sila ke Link ini



Psst: Semua harga yang Murni paparkan berdasarkan pada jualan pada 20/12/2016. Sebarang perubahan harga dan discount tertakluk pada pihak ezbuy Malaysia. So pandai2 laa cari ya yang bersesuaian. Sekian.



Prime Service


Part paling best bila shopping dengan ezbuy adalah Prime Service. Nak tahu apa itu Prime Service? First & foremost, kawan2 kena register as Ezbuy Prime Membership kat sini : Prime Service Benefits


Kalau beli barang kurang RM30 untuk barang-barang tertentu, don't worry lah kan sebab dah ada the lowest shipping rate. Tetapi, cuba kawan2 bayangkan kawan2 beli barang lebih dari itu. Dan barang yang kawan2 beli tu melebihi berat 500g, maksud Murni berkilo-kilo beratnya. Can you imagine how much you need to pay if use nornal courier either air freight or sea freight? But, no worries! Dengan Prime Service, kos penghantaran barang kawan2 ke depan pintu rumah hanyalah RM8.80. Terkejut? Tak percaya? Korang boleh baca sendiri di pautan yang aku bagi tadi ye. Kalau untuk kawan2 yang tegar shopping online, better register untuk setahun terus dengan hanya RM188.



Klik Banner:


RM15 CASH VOUCHER bila register dengan ezbuy.





 Semua item harga bawah RM19.90








Selamat membeli belah bersama ezbuy Malaysia.

 


Artikel Menarik Yang Lain

1 ulasan

  1. wahhhh baju2 mengandung comel... ada teringin nak beli hahahhaha naluri nak beli baju tu kuat sangat...

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang