THE FINAL SALE!! | Lazada Online Revolution

1:54 PM



Assalamualaikum..



Sebelum ni satu Malaysia telah digegarkan dengan viral tentang Lazada Online Revolution Sales bermula dari 11.11 hingga 12.12 baru2 ni. Dan Murni pon dah dapat Parcel Of Joy dari Lazada. Macam2 ada dalam tu. Memang puas hati dengan kotak pink ni..bersesuaian dengan ayat "Find Joy In Every Parcel" hehehe.  InshaAllah di entry akan datang Murni akan review satu persatu. 









Dan tinggal 1 hari je lagi tempoh masa Untuk mendapatkan "Parcel Of Joy" dari Lazada. Dan inilah masa untuk membeli belah dengan penjimatan yang berganda. Lebih dari 1000 jenama dan 55 000 peniaga tempatan dan juga syarikat bertaraf antarabangsa yang turut sama menyertai Mega Sales Online Revolution dari Lazada Malaysia ini. Masa yang tinggal lebih kurang 1 Hari 12 Jam dan 30 minit jer lagi..cepat2 takut terlepas.






Dan antara yang sangat2 best sepanjang 3 hari Final Sale ni adalah FLASH SALES. Flash Sales ni barangan dia bertukar setiap 2 jam..jadi boleh laa start tunggu dan cpt2 grab ape yang terbaik dan termurah. Sepanjang FLASH SALES ni kita juga boleh dapat FREE Penghantaran. 









Ok laa kawan2, Murni nak sambung cuci mata dan cuci poket dekat Lazada Final Sales ni dulu. Untuk maklumat lanjut sila ke http://www.lazada.com.my/. 



Artikel Menarik Yang Lain

5 ulasan

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang