Citarasa Kampung Ramadhan Buffet 2023 di Shangri-La Rasa Sayang, Penang

10:57 PM

Shangri-La's Rasa Sayang Resort and Spa Penang, Malaysia dengan sukacitanya mengumumkan kepulangan Bufet Kampung Citarasa kami pada bulan Ramadhan di Spice Market Café. Terdapat 4 menu menarik yang bertukar setiap minggu.



Pembuka Selera 















Bufet kali ini menampilkan hidangan tradisional tempatan yang lazat seperti Rendang Daging, Lamb Shank Masak Asam Pedas, Udang Masak Kari Nanas, Bubur Lambuk Daging, Rendang Tuk dan banyak lagi hidangan istimewa yang lazat yang dijalankan dalam menu kitaran untuk menggembirakan selera tetamu kami. Dan paling popular adalah Kambing Panggang dan Ayam Percik.











Citarasa Kampung memberi tumpuan kepada makanan Melayu, menampilkan kemahiran masakan yang diturunkan dari generasi ke generasi. Disusun daripada resipi keluarga, chef dalaman kami menyajikan pelbagai pilihan hidangan serantau dan novel di bawah satu bumbung. Tapi tak lupa juga untuk makanan antarabangsa yang lain seperti masakan western, Indian dan juga Japanese food.

Western Delight










Indian Delights







Vegetarian Station



Mee Station



Sushi dan Sashimi










Seafood on Ice







Selain hidangan istimewa kampung yang akan dihidangkan di barisan bufet, terdapat juga gerai penjaja yang menampilkan hidangan tempatan seperti Roti Canai dan Murtabak, Pasembur, Sate Ayam, Sudut BBQ – Ikan Bakar dengan Perencah dan Popiah Basah.
















Tak lupa juga dengan menu antarabangsa seperti western dan sushi sashimi. Dan paling best dessert dekat sini ada berpuluh2..pilih jer yang mana berkenan. Boleh makan sampai puas. Alhamdulillah.
















Dengan harga RM178 bersih bagi setiap dewasa dan RM89 bersih bagi setiap kanak-kanak, Bufet Citarasa Kampung boleh didapati sepanjang bulan Ramadan bermula jam 6:00 ptg hingga 10:00 mlm.


Untuk pertanyaan dan tempahan tetamu boleh menghubungi Shangri-La Rasa Sayang, Pulau Pinang di (60 4) 888 8788 atau WhatsApp (60) 19 409 0460.


Artikel Menarik Yang Lain

1 ulasan

  1. Fuhh harga pun boleh tahan . Berbaloii la menu banyak tue . Jenuh jugak nak makan

    ReplyDelete

S Pink Premium Pointer

Life Traffic Feed

Chat Box

Nuffnang